Gjest Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Testet enda sterkere positivt i dag, og har fått fyldigere og fortsatt ømme bryster. Tempen min holder seg fortsatt høy, så nå vet jeg at jeg er GRAVID!!!! =)))) Så nå går jeg og håper på at dette vil vare... Er kjemperedd for å oppleve det som mange av dere har opplevd her inne, så jeg tør ikke å glede meg for mye enda.. Fortalte det til mannen min i sted. Hadde pakket inn den positive testen og gav den til han. Og han ble mildt sagt sjokka! Tror han hadde gitt opp dette prosjektet her litt, så han trengte litt tid på å summe seg og tenke. Det er jo tross alt 13-14 år siden vi opplevde dette sist, så det føles nesten som første gang igjen. Men nå har han fått summet seg litt, og gleder seg han også. Tenkte å ringe gynekologen min på mandag, og bestille time til jeg er rundt syv uker på vei, for det er vel da hjertet skal begynne å banke, og en kan se det på ultralyd... Så nå skal jeg bare gå her og håpe, håpe og håpe på at dette underet vil vare. Og så skal jeg håpe masse på at jeg får følge av flere her innefra etter hvert. For ellers kommer jeg til å savne dere masse!! Men jeg skal følge med dere, det skal være helt sikkert! XXXXXXX Lykke til, og her sender jeg masse babystøv (det har jeg gledet meg til å skrive... **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Beth Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer og lykke til! Måtte den sitja i ni månader! Klem frå
mamamimmi Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Kjaere kjaere Smugs! Fantastisk...dette er bare såå gode nyheter! Da fikk vel den spådamen rett?? Vet du, jeg gleder meg utrolig for dere. Når begynte du å misstenke noe? Har dere gjort noe annorledes denne gang eller er det kanskje en mer avslappet attityde o julekos som spillet inn her..? Takk for babystövet. Ta nå vel hand om deg!!
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Takk skal dere ha Dere er så go!! Altså; denne pp hadde vi sex bare på dag 11 og 12. Har vanligvis 26-dagers syklus, og har brukt å ha el rundt dag 12. Ellers så "pinte" jeg mannen min ved ikke å ha sex mellom forrige el og denne el, slik at han fikk samlet opp en del sprellemenn. Tenkt dette var lurt da han fikk påvist så dårlig sædkvalitet for litt siden. Av symptomer, så har jeg hatt lite av dem denne pp. Var ikke øm i puppene rett etter el slik jeg pleier, men ble litt øm ca. en uke etter. Vanligvis så går ømheten bort ett par dager før ikm, men det gjorde det ikke denne gangen, og jeg bruker som oftest å ha enda mer ømme pupper enn jeg hadde denne gangen. Snodig... Ellers begynte jeg å kjenne litt murringer på venstre side i livmoren ett par - tre dager før ikm, og jeg var av og til litt svimmel. Det er alt jeg kan komme på. Altså ikke noen tegn som fortalte meg så mye egentlig, for jeg har kjent så mye forskjellig tidligere også. Mistanken kom vel helst da det ikke dukket opp noe blod i utfloden, hverken dagen før ikm eller på ikm-dagen, for det er ganske standard. Men også da puppene fortsatt var ømme på ikm-dagen.... men det har jeg forresten opplevd en gang før også. Uff, dette ble rotete mamamimmi... håper du forstod noe av det En lykkelig klem fra
~Vimsemor~ Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer så masse - så kjempehyggelig! Og for en måte å fortelle det til pappaen på! Den var original. Ønsker deg all mulig lykke på veien. Varme hilsener fra
Ninni36 Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Roper JIPPIII sammen med deg jeg smugs! Dette var jo virkelig gode nyheter. Er jo derfor jeg er innom her av og til, for å se om noen av de jeg "kjenner" lykkes. Og så blir jeg så utrolig glad når det dukker opp slike nyheter. Gratulerer så mye til både deg og mannen. Vet jo at du har noen nervepirrende uker foran deg, men det er jo viktig å huske at det faktisk stort sett går bra. Ser vel litt til deg inne på gravid i moden alder etter hvert da? Klem fra
optimist.. Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer såå masse da,smugs:))))) Utrolig herlig å lese:))) Hvor lang tid tok det før spiren satt nå? Lykke til videre og jeg suuger til meg masse babystøv og håper at jeg snart kommer etter:))
sara66 Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer Smugs! Dette var hyggelige nyheter!!! Håper vi kan slå følge over i Gravid i moden alder. (Jeg sitter også og venter en stund til - for sikkerhets skyld) Høres ut som vi har hatt det på omtrent samme måte med symptomer rundt IKM. Jeg er nå kommet til 6+2 (?) ifølge legens beregninger, og har hatt ømme pupper helt siden IKM. I dag er de plutselig mindre ømme, - har du opplevd det tidligere? (Hvis man ikke har noe å engste seg over, så finner man noe.... ser det ut som.. Huff!) Lykke lykke til!!!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Tusen, tusen takk. Snufs... Optimist: Ble nå gravid i min 15 pp. Er litt usikker på om jeg har vært gravid etter at jeg begynte å prøve for over ett år siden. Men jeg hadde en opplevelse på våren i fjor, da jeg fikk en svakt positiv test 3 dager før ikm, og så kom tanta likevel. Er derfor litt usikker om det blir kategorisert som en tidlig SA... Det blir nok din tur også snart optimisten min:) Det føler jeg på meg. Ninni: Så kjekt det var å høre fra deg da Ninni Det er lenge siden! Regner med at alt går bra med deg og spiren din. Jeg kommer snart over på "gravid i moden alder", viss dette fortsatt går bra.... Så da får vi følges videre håper jeg Vimsemor68 og Sara66: Gratrulerer så mye til dere også. Så flott at vi kan følges flere herifra og over til neste side... Har litt problemer med å få dette her inn i knollen, og er livredd for at det ikke skal gå bra. Da vet jeg at jeg får ett langt opphold i kjelleren... Ser etter blod hver gang jeg er på do, så jeg må si jeg gleder meg til/om å komme noen uker videre. Ang. ømhet i puppene Sara, så er det så lenge siden sist jeg var gravid, at jeg husker ikke hva jeg kjente på da... Jeg er fortsatt øm i puppene, men bare litt. Har brukt å være mye mer øm tidligere mellom el og ikm. Jeg tar tempen foreløpig hver morgen, og i dag var den høyere enn noen gang. Så det kan jo være en trygghet oppi det, at den fortsatt holder seg høy. Temper du? Har jo lest om andre gravide som også kjenner at symptomene går opp og ned, så det vil jeg tro er normalt. Så alt er nok bare bra Sara Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer smugs C";) Dette var gode nyheter,jeg gleder meg med deg!Heldig er det også at du får kjente jenter med deg over på gravid siden...Vi som blir igjen statser på at dere gjør klart til vi kommer også,vi er nemlig innstilte på å ikke vente så lenge med å følge etter ! Lykke til videre ! Klem fra
nungo Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Detter var helt vidunderligt å lese; jeg er så glad på dine vegne - det var jammen også på tide at det skulle lykkes for deg! Slik som du slit det siste året med dette prosjektet - det har vist vært mye berg og dal bane for deg/dere. Men nå går det bare en vei og det er nesten ikke til å tro det, er det vel :-) Jeg ønsker deg av hjertet et flott og fulbyrdede svangerskap.
skifer Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 ÅÅÅÅ SMUGS...((((((((((((((lykketilklemmer)))))))))))))))))) GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg skikkelig glad her,noe så koselig.. Jeg tror det her går kjempebra jeg,sterkere tester er jo kjempepositivt tegn.. Masse masse lykke til..hurra( også så håpefull man blir på egne vegne og over slike fantastiske nyheter..) Klem klem klemmekoseklemme fra Skifer:)
martine68 Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 Jeg blir helt rørt jeg Smugs. Enn at det endelig ble din tur. Jeg tar et skikkelig magadrag av babystøvet jeg. Håper så inderlig at det hjelper. Du må ta vare på deg selv nå da. Kos deg med din lille hemmelighet. Masse lykke til som rugekasse og kos deg i sofaen inne på gravid i moden alder :-). stor gratulasjonsklem fra
sara66 Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 Hei igjen Smugs, Takk for svar om ømme pupper(!). Jeg har kikket litt på noen andre sider nå, og ser at det visst er ganske vanlig at det svinger litt. Jeg temper ikke, men følte meg varm i toppen ca en ukes tid etter IKM. Nå har jeg det egentlig litt omvendt, - er trøtt og fryser på hender og føtter stadig vekk. Vi satser på at dette går bra!!! Ellers ser det jo nesten ut som vi er inne i en stim nå; vi venter spent på flere gode resultater! Kom igjen jenter!
Dolly Duck Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 Hipp hurra!!!! Endelig ble det din tur! Det gleder meg veldig! Har en veldig god følelse for deg og den lille. Dette går bra! OG, ingen grunn til at du skal miste spiren! Tross alt har du tre barn og det er jo ytterst sjeldent det går galt egentlig!! =) Kos deg masse, ta godt vare på deg selv, og NYT DET!! Stor klem fra
Agne Skrevet 14. januar 2007 #18 Skrevet 14. januar 2007 nå ble jeg glad altså. Dette var dagens gladnyhet. Lykke til og nå må du passe godt på deg og magen din. Jeg kommer etter, har vært inne på hurtigtest.no og bestilt nye el tester.
evigoptimist Skrevet 14. januar 2007 #19 Skrevet 14. januar 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suger til meg babystøvet, skal begynne å prøve igjen etter neste mens. Håper vi er like heldige:-))) LYKKE TIL!!
bente69;) Skrevet 14. januar 2007 #20 Skrevet 14. januar 2007 *tar bølgen* og synger jubidubiduu!!! Det er så vanvittigbra Smugs, jeg er såååååååååååå glad på dine/deres vegne(å det er helt sant) Kjenner jeg har en sånn lykkerus aktigfølse etter å ha lest innlegget dit. G R A T U L E R E R all mass!!!! Jeg skal krysse det som krysses kan for at dette skal gå bra Smugs. Så har jeg tatt en mega posjon med babystøv, så håper jeg at jeg alt om en uke kan følge dine spor over til gravid i moden alder. Hold av plass til meg:) Kjeeeeeeeeeeeeeeeeempe stoooooooor klem fra meg
Pandura Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 Hurra roper jeg! Og gratulerer! Det skal bli fint å få flere over i sofaen. Det er goooood plass til mange flere og vi har mye godt å by på! Kvalme, trøtthet, rare lyster, tissetrengthet, luft i magen, men det er så deilig! Lykke til med et langt og godt svangerskap.
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 14. januar 2007 #22 Skrevet 14. januar 2007 JIPPI? Det holder ikke å bare rope JIPPI!!!!! Jeg tar helt av for deg og synes at det er så gøy og helt vidunderlig fantastisk at du endelig er gravid, "lille" Smugs!!!!! Så utrolig deilig å se at det lykkes for noen av oss inne på denne siden, det gir oss andre et større håp og en skikkelig positiv, glad dag!!! Håper du følger med oss her inne når du nå kan vandre videre til "moden alder" din heldiggris!!!!! H U R R A ! Megaklem fra
Cmoi Skrevet 14. januar 2007 #23 Skrevet 14. januar 2007 Smugs Gratulerer såååååååå masse, denne sitter skal du se. Kos deg masse med spiren din. Suger til meg babystøv og håper dette er min pp for positiv test.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 15. januar 2007 #24 Skrevet 15. januar 2007 Åhhh!!! Kjære Smugs, GRATULERER, så glad jeg blei nå. Jeg tenkte det nok når jeg logga på, kryssa fingrene, og der sto det svaret jeg håpet på.... Så utrolig fantastisk etter alle disse månedene. Så glad jeg er på dine vegne. Det er klart det skal vare, det håper og tror jeg går veldig bra. Babystøv mottas med takk, og vi er mange som står klare til å henge oss på dette, som jeg håper blir epidemisk utover i januar/feb... Ta godt vare på deg selv og den vesle spiren din i ruskeværet... Stor god gratulasjonsklem fra meg!
atpåklatt08? Skrevet 15. januar 2007 #25 Skrevet 15. januar 2007 Gratulerer-så flott. det er god plass til alle i sofaen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå