Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 hvor lang tid tok det før fødelen startet etter at du drakk rødvin, drakk mitt for ca en time siden har også prøvd sex oppskriften og sitter nå med sterke mensen murringer og kynnere de kommer ikke og går med er der liksom hele tiden.. er ikke mer enn 35+2 men har hatt mensen murringer nå i 2 uker og begynner og bli sliten..
Lilah Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Du prøver sette igang fødselen når du er 35 uker?? Det er kanskje ikke så lurt å føde nå. I tillegg er det jo ikke sikkert du klarer det. Det er tidlig, og absolutt ikke sikkert du er moden. og da nytter ikke noe.. Ta det rolig på flaska..
**engel** Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Kanskje det, men er kjempestor og ingen er sikker på at terminen min stemmer. Ungen er estimert til ca 3.5 kg no... det vil si at om eg går tida ut vil den bli kjempestor!!!! Ingen god ide for lille meg. Dersom terminen min er feil, slik som både legen min og jm mi trur er eg rimelig fødeklar. Etter det jm forteller om rødvin og også sex starter ikkje fødselen om ikkje ein er klar. Ein klarer ikkje starte modning om ikkje hormonane er klare til det. Så til spøsmålet om når det starta... det tok nok ca eit døgn før det starta skikkelig og to døgn før eg var ferdig.
**engel** Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 ubs... såg ikkje at du og var i veke 35.... ville nok ikkje anbefalt å sette det i gang om du hadde spurt meg sjølv om eg ynskjer det sjølv. Men eg for min del trur at terminen mion er feil som sagt..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 opps.. hehe trykka feil på tastaturet.. mente at jeg er i uke 39+2 IKKE 35+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå