Gå til innhold

I dag har æ hatt en travel dag...


Snupidupi

Anbefalte innlegg

tel mæ å vær da... først baka æ seks brød, så va æ ute å måkka frem bilan (hær lava det ned med sny), læmpa masse ved, va på butikken og handla mat...Også kjørt æ og jenten mine + ei venninne av mæ og svigerinna mi med hennes onga, på ei jubileums arrangement greie(kjedelie greier da, men vi va nu ute ei stund... så spist vi middag på ethotell og kjørt den lange veien hjem på glatt sporrat føre.. åh det va godt å kom hjem... tel en syk sambo dog... men etter enn sånn travel dag synns æ at æ har mindre melk... andre som har det sånn? Så nu har æ demla litervis med vann og prøva å slapp av... men Julie e masat og vil hæng i puppen heiletia... Når æ får ho tel å bi førnøyd og ho søvna skal vi kryp tel køys.. æ e trøtt... e stor førskjell fra litt over en mnd sia når æ ikke klart å gjør anna enn å ligg på sofaen :D

 

Håpa dåkker også har hatt en fin dag :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss!! Det får`n si!!! Skjønner ikke at du klarer jeg! Var kjempe fornøyd med meg selv i dag når vi kom oss ut på trilletur! Syns dagen bare går i bleier og amming her jeg. Pluss endel besøk da! Når Hanna sover litt på dagen så er jeg trøtt og har mest lyst til å sove jeg også!

 

Overskuddet kommer vel snart håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojsann... Skal si du har fått energi :)) Godt å høre... siden du var så dårlig i svangerskapet :)

 

merker det er godt å komme litt i slaget igjen ja... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var litt av en dag ja ;) høres veldig koselig ut da!!!

sånn med melka er det med meg også- visst jeg har vært mye på farten, stressa, eller spist og drukket lite føles det ut som om det er mye mindre melk...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, du har jammen vært effektiv må jeg si :-))

 

Håper du har fått sovet godt i natt da :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov kjæmpe godt i natt ja :D I dag har vi en litt roligere dag... vaska klea og rydda litt... rydda rommet tel ho eldste og nu har ho tømt alt utover igjen... typisk... hadd ho nu i det minste leka me alt ho rota utover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du har jammen vært effektiv! Vil gjerne ha en oppskrift på hvordan du får det til :-) Jeg får stort sett ikke gjort noe fornuftig jeg....Lilemor er våken (og veeeldig glad i kos) hele dagen (og kvelden....) og ellers går tiden til fullpumping og alt det styret det innebærer. Kjempedelig for deg at du har fått overskuddet tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,ikke verst!Du er flink:) jeg syns ikke jeg gjør annet enn å amme og skifte bleier jeg..når jeg ikke gjør det vil jeg helst sove! Gleder meg til å få litt mer overskudd jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...