Gå til innhold

Når mannen ikke er klar tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 36 år å ville kjempesterkt ha mitt første barn som ca 19 åring.Jeg var da så desperat att jeg gjorde mye rare ting for å få han påvirket som:Kjøpte babymat å satt i kjøleskapet,baby body,klipte å limte opp bilder med babyer på skapdørene,kalenderen,kjøpte babybøker osv.Snakk om å overdrive hva?Han var ikke klar selv om han var 13 år mere i alderen enn meg,jeg er happy han aldri ble faren til mine barn for han hadde ikke passet likevell fant jeg ut etter hvert.Han jeg nå har barn med ville vente til vi flyttet sammens å han fikk jobb å da gikk det kjempefint.Glemmer aldri da han spurte meg om vi skulle lage boller i ovnen,åhhh herregud så romantsikt å deilig tid det var.Nå venter vi vårt andre barn å jeg er oppi skyene for det er ett kjempegodt forhold mellom oss,ja det er helt fantastiskt.Jeg har aldri hatt det bedre.

Min kjæres ordtak er:Hastverk er lastverk å det sitter som spikret i hodet mitt å jeg er happy jeg ventet til det rette øyeblikket,det burde alle gjøre for å få ett trygt å godt forhold til sin partner.Det tar flere år å kjenne ett menneske,men det tar enda flere år å glemme,så hva vill da valget bli jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo forsovet enig med deg der og hastverk er lastverk!

men det finnes faktisk de som veit der og da at de skal være sammen for alltid!:)

og når er det rette øyeblikket egentlig?i mine øyne så finnes det ikke rette øyeblikk...man må følge hjertet sitt og noen ganger må man bare ta sats å kline til og noen ganger feiler man og andre ganger ikke:)tror nok det meste styres av skjebnen:)

Skrevet

Det er mange her inne som har stabile forhold over lang tid, og ikke er tenåringer slik du beskriver... men noen kan det nå sikekrt være som faller innunder dine beskrivelser. Det skal ikke jeg bedømme.

Uansett, jeg vil bare si til anonyme hovedinnlegger at det allerede er mange her inne som virkelig har lyst, som vet at mannen vil om en stund, men han må bare få litt tid først!

Skrevet

Fornuftig innlegg, for all del. Men må si meg enig i at det nok er mange voksne jenter med stabile forhold her inne, der typen bare er litt etternølende. (for de fleste virker det dessuten som at samboeren også vil ha barn, men at jenta er mer ivrig og klar per dags dato).

For min egen del: jeg er 30, det er samboer også. Vi har faste jobber begge to, flytter snart til vårt nye hjem (det blir hus nr 2 vi eier i lag), har bil og har vært sammen i ca 9 år!

Føler ikke at jeg forhaster meg for å si det slik :o)

Forstår at innlegget ditt ikke er myntet på meg, men fikk litt følelsen av at du og kanskje fler tror at det bare er ungjenter her inne som ikke vet hva de gjør! Det er det altså ikke!

Skrevet

you go jumpy!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...