Kjerringhelvetet <3 Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hun gjør det med vilje. Hun ser på meg og biter, jeg roper AU!, og så ler hun. Gruer meg til det kommer tenner oppe også.
♥maxen min♥ Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 He he synes jeg ser øynene hennes, en liten rakkerjente du har Dodge?! Fikk et lite tips, holde for nesa for da må de slippe, men nå har vi ikke det problemet da så... han er snill mot puppen til mamman sin, heldigvis:)
april 06;) + mai 09* Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 tassen her drev også med den usedvanlig lystige hobbien i en mnds tid, arrgg. Heldigvis hadde han kun fått tenner nede, men vondt allikevel. Men, plutselig slutta han helt med dette, og nå er det over en mnd siden sist. Vet ikke hvorfor han slutta, vi slet litt med puppenekt på samme tidspunkt, noe som resulterte i at jeg dytta puppen på han og han bet som svar. Men bet når han var begynt å bli mett og kjeda seg og.. Og med deeet Emil-blikket, nesten så en må le selv om det gjør vondt.
april 06;) + mai 09* Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Expat gav meg forresten ligende råd som nevnt ovenfor her, jeg skulle trekke barnet raskt mot meg, slik at brystet dekket nesen og han var nødt å slippe taket.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2007 Hehe. Begynner å lure på det, ja. Hun ser veldig snill ut i øynene rett før hun biter, da. Så det er umulig å si når det kommer.
~Endorfina~ Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Hehe, har flere ammevenninner som sliter med det samme om dagen. Ungene biter til, og hviner av lykke hvis man reagerer på det. Regel nr. 1; ikke si au! Regel nr. 2; ikke trekk deg unna (auauau!) Regel nr. 3; knips litt forsiktig på kinnet hennes hver gang hun gjør det Regel nr. 4; ikke la folk rundt deg le (selv om det for dem er vanskelig å la være når du skjærer smertegrimaser og prøver å ikke vræle). Snuppa mi har heldigvis ikke fått noen tenner ennå...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Lukas har fått 2 stk tenner nede, bruker heldigvis skjold :-) Det kan man ikke si for ofte :-)
monztah Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Mari81♡fikk Lukas 3/9-06♡: Er skjold lett å begynne å bruke? Jeg har aldri brukt det, men har siste dagene fått små sprekker på brystknoppene hvor de to tenna til snuppa skjærer inn. (Hun biter ikke, men det er vondt allikevel.)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har brukt det fra begynnelsen! Syns det er kjempelett å bruke! Mange sier man ikke skal bruke det pga at produksjonen ikke holder seg, men her er det full pupp :-) Bruker medela sine i str, small, SUPER :-) Og man trenger ikke koke dem etter hver gang de er brukt, holder å skylle i varmt, så kaldt vann! Hadde ikke klart amminga uten disse!
animal Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Jenta vår holdt også på med det en periode, det var et mareritt, og jeg hos meg kom det mang en tåre i løpet av den tiden.. Hun hadde akkurat fått tenner, og bet meg til blods hver gang. Jeg klarte ikke la være å hyle til, noe som gjorde at hun ble redd, og vègret seg neste gang. Vet ikke hva jeg skal råde deg til, men her gikk det hvertfall over av seg selv. Tror nok at hun veldig gjerne ville teste tennene sine, og kanskje klødde de endel også. Har hvertfall tro på at det vil gå over av seg selv hos deg også. Viktig å ikke presse på med pupp, gi henne bare når hun er skikkelig sulten, og ta den bort så fort du tror hun er ferdig.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. januar 2007 Det gikk plutelig opp for meg at det ser ut av innlegget som om jeg har et stort problem med dette. Det har jeg altså ikke (enda). Jeg skrev det mest for at jeg synes det er litt komisk. Vondt, selvsagt, men man må jo nesten bare le av det når det ikke skjer så ofte. (spør meg på nytt om noen uker..hehe!)
Hoppetussa Skrevet 14. januar 2007 #13 Skrevet 14. januar 2007 Hehe, kjenner meg godt igjen ja! Gruer meg til hun får tennene oppe også... Men jeg må si at det faktisk var vondere da hun kløp meg med gommene uten tenner! Plutselig bare hang hun der i puppen, liksom... Fikk slutt på det, men det er jo morsomt å eksperimentere med disse tennene da, sannsynligvis.
Happy Ignorant Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 hehe...har det sånn jeg også. Han biter når det er tomt, og så ser han smilende på meg og forventer en reaksjon.
mai mammaen til to Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 sånn gjorde datteren min og... hun beit meg til blods hun...jeg fikk en betennelse og...var sinnsykt vondt å amme etterpå..men det jeg gjorde var at jeg alltid hadde en finger klar...så puttet jeg den inn i munnen på henne når jeg trodde hun skulle bite...i tillegg så merket jeg at hun ofte beit når hun begynte å bli lei..ikke ville ha mer... nå er det mange mnd siden hun har bete meg..heldigivs...gruer meg masse til tennene oppe kommer og
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. januar 2007 #16 Skrevet 14. januar 2007 Samme her nå er hun 7 måneder begynner få tenner oppe så fra i dag er det puppestopp her i huset.
Expat Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 Trekk inntil så nesen tettes av pupp, løsne suget med en finger og pakk bort middan. Så slutter hun nok med dette ganske fort! Det er SÅ greit når de begynner med dette før de får tenner, nesten alle gjør dette en eller annen gang, Min var som regel ikke interessert i pupp når det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå