Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Kanskje litt??Jeg tenker på Fabio når jeg hører det navnet, han med masse muskler og langt blondt hår..hehe men jeg synes det er et fint navn, selv om jeg ikke ville kalt mitt barn det. Får bare litt assosiasjoner til det..
snehvit77 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 synes det er et kjempefint navn. Har alltid likt Fabian Alexander, jeg da. Har det som et alterntiv til den lille i magen...
mamma t Michelle/Fabienne+1 Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Vi hadde fabian som alternativ sist, da vi ikke visste kjønn. Mn så ble det en jente, og hun heter Fabienne:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Ene kusina mi har en sønn som heter Fabian, å det første jeg tenker på er Pippi, som sier "Fy Fabian"
goldielocks Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 jeg liker godt navnet Fabian, jeg jobber i Bhg med en gutt som heter det og han er så skøyer!! Jeg hadde det som et ønske navn for gutten vår som kommer, men samboren min synes det var alt for snobbete.... så da blir det noe annet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå