Gå til innhold

April: HVA skal jeg plage dere med nå da damer?

vb-76

Anbefalte innlegg

Kan jo finne på noen spørsmål alle skal svare på...

Hva var den/de beste filmene du har sett? De som virkelig har gjort noe med deg og følelsene dine... Eller som rett og slett bare var en film du likte godt.

Hva er den beste boka du har lest som rørte ved sjelen din?

Hva er favoritt-retten din, og hvor lenge har du hatt den som favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm jeg får vel svare selv også da.

Min favorittfilm gjennom alle tider er selvfølgelig Dirty dancing. Men den filmen om hun jenta som blir misbrukt, innelåst i sverige... hva heter den filmen?? DEN var så sterk at jeg takler nesten ikke se coveret på filmen... Ellers kan jeg nevne Hawaii Oslo.

Den beste boka.. hmmm... vet nesten ikke jeg... Men trioligien til Wasmo er bra, om Tora.

Favoritt-retten min er taco!!! Vet ikke hvor lenge jeg har hatt den som favoritt, men noen år hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste filmen...hmm...dirty dancing står høy på listen,men har sett den grønne mil en del ganger og... Og så elsker jeg alle filmer med hugh grant..hehe...

Beste boka, kan ikke si den rørte sjelen min, men Harry Potter er utrolig fengende!! Og "sammen".

Min favorittrett...oj..du spør nå vanskelig... er veldig glad i fiskeboller i hvit saus da... Men og hjemmelaga pizza, og biff med soppstuing og peppersaus... Nei, klarer ikke velge bare en...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm film - ja Dirty dancing, Greese og Sound of music. Kjempe koslig filmer.

Bok/bøker : solg, Saud arabias døtre + en til i samme "serie"

Mat - for tiden er det kylling karri. Helt utrolig godt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste film er så å si umulig å svare på! Fins jo så mange gode filmer. "Historien om David Gail", "Englenes by" og "Pay it forward" er noen av de som gjør veldig inntrykk.

"Beste" (den som har gjort mest inntrykk) boka husker jeg ikke hva heter, men den omhandler ei jente som blir utsatt for vold og seksuelt misbruk i oslo (noen som vet hvem jeg mener, og tilfeldigvis husker tittelen?).

Favorittmat er enkelt; TACO!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste film må vel være Dirty Dancing!! ;) Går aldri lei!

Har ikke lest noen "dyp" bok egentlig, men Dan Brown sine bøker fenger! Og Anne Karin Elstad sine bøker synes jeg er utrolg fine!!

Favoritt retten min må være indrefilet med hvitløks (og noe annet) saus, med gratinerte poteter alla "Gamle Molde" (restaurant i Molde) mmmm, får vann i munnen!!

Hjemmemiddag må være hjemmelaget pizza... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den beste filmen er nok dirty dancing :o)

beste bok...hmm...leser vell ikke så mye bøker akkurat, iallefall ikke bøker som ikke er faglitteratur så..vet ikke.

Men favoritt retten må være fiskeboller i karrysaus. Har hatt retten som favoritt siden jeg var liten jente :) kanskje i 20? år! Ellers så står biff med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og peppersaus også veldig høyt på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...