Gå til innhold

Haha...............:-)

Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu kan han ikke snu sæ i sænga længer :-) Sætt fast, og Mor e trygg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg fikk en datter den dagen! Men mi jente snur seg ikke, bare sparker av seg dynen og planter de små bena sine oppå dyna. Tenkte jeg ville begynne med pose jeg og, da slipper en å ligge å tenke på om den lille har dyne på seg og ligger riktig vei.

Nå går ting jammen fort, syntes hun gjør noe nytt hver dag.

Skrevet

Morsomt da :-)

Nei Lukas er vist tidlig ute han, ruller bortover (ingen fred i stua lenger), og finner ikke lekegrind her :-( to små tenner på tur opp og 8 kg! Ja, ja :-) Har hørt at når de oppdager føttern så e d ikke like arti å snu sæ længer :-) Men denna posn ser jo ut tel å være SUVEREN da :-)

Skrevet

Ja da er han tidlig ute, skal se han krabber snart. Moro når det begynner og skje noe, de er jo så skjønne kunne nesten ønske en kunne stoppe tida litt. Mi jente veier 6800 og er 66 lang og er veldig opptatt av hendene sine sutter og spiser på dem hele tiden..Det er nok en stund til at hun ruller bort over.

Skrevet

E mitt første barn, så vet jo aldri hva man har i vente :-) Han ligg på magen og spenn m fotan, klare å snu sæ i ring da. Kan snu meg noen sek. og da er hodet i en annen rettning :-)

Vet ik hvor lang han e, på 3 mnd va han 63.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...