Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Nu kan han ikke snu sæ i sænga længer :-) Sætt fast, og Mor e trygg :-)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hei!! Jeg fikk en datter den dagen! Men mi jente snur seg ikke, bare sparker av seg dynen og planter de små bena sine oppå dyna. Tenkte jeg ville begynne med pose jeg og, da slipper en å ligge å tenke på om den lille har dyne på seg og ligger riktig vei. Nå går ting jammen fort, syntes hun gjør noe nytt hver dag.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 Morsomt da :-) Nei Lukas er vist tidlig ute han, ruller bortover (ingen fred i stua lenger), og finner ikke lekegrind her :-( to små tenner på tur opp og 8 kg! Ja, ja :-) Har hørt at når de oppdager føttern så e d ikke like arti å snu sæ længer :-) Men denna posn ser jo ut tel å være SUVEREN da :-)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Ja da er han tidlig ute, skal se han krabber snart. Moro når det begynner og skje noe, de er jo så skjønne kunne nesten ønske en kunne stoppe tida litt. Mi jente veier 6800 og er 66 lang og er veldig opptatt av hendene sine sutter og spiser på dem hele tiden..Det er nok en stund til at hun ruller bort over.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2007 E mitt første barn, så vet jo aldri hva man har i vente :-) Han ligg på magen og spenn m fotan, klare å snu sæ i ring da. Kan snu meg noen sek. og da er hodet i en annen rettning :-) Vet ik hvor lang han e, på 3 mnd va han 63.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå