Camz Fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Er det bra for å få i gang noe eller bare for å skulle lette fødselen?Dere som har et par uker igjen, drikker dere 4-5 kopper for dagen slik som det står på pakken?
tutta77 Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hei du ja drikker nok såpass ja.. og for min del starter det endel kynnere... men det skal vell ikke starte fødselen, men hjelpe til med modning.. men dette er forskjellig fra persjon til persjon tror jeg...
lettereforvirra Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 mm, drakk teen i sist svangerskap. Synest den er riktig god jeg:)
Camz Fødeklar Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2007 Hvis teen gjør slik at man får kynnere er det dette som gjør at evt fødselen blir lettere da? sikkert mye dumme spørsmål, men men=)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 drikker teen jeg også fra 2 til 6 kopper daglig,varierer. men det er vell for og bli moden,rense kroppen,hindre revning og for at livmoren gjøre det den skal. ikke for og sette igang fødsel. men det kommer vell ann på person- person..søstra mi drakk 8 kopper og fødslen starta samma natta..hos meg har det ikke kjedd no..bare økende kynnere. står på pakka at den ikke skal drikke før uke 35 (jeg begynte i uke 38)
nr.2 i februar Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 anbefales bruk av te og kapsler samtidig? Noen som vet?
Camz Fødeklar Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2007 Bruker dere sukker i teen?eller skal den helst drikkes uten?
tutta77 Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 jeg bruker 3 suketter i den jeg... og nyyter den.. jeg synes den er kjempe god... men da jeg drikker for mye av den får jeg halsbrann
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Fikk beskjed av dama på helsekostbutikken at viss jeg ville ha noe virkning så måtte jeg velge kapslene i og med at teen inneholdt så lite bringebærblad (?).. Så spiser kapsler jeg da, kan ta opptil 6stk til dagen men smaker skikkelig ekkelt!
minika*Overtid* Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 på den pakka med te jeg har står det at det inneholder 50 % bringebærblad og at man skal drikke max 3 kopper om dagen og ikke før man er i uke 35.. Skal begyne med den i morgen hvertfal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå