Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 blant anna på www.ammehjelpen.no.
snull Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 www.kiss-kidd.no Huff, føler jeg er årsaken til en del bekymra mammaer her ikveld....altså ikke meningen :-\
april 06;) + mai 09* Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 google KISS så finner du litt. Er ikke så mye info om dette på norsk ettersom det er et relativt nytt begrep i Norge. Må bare kommentere/ presisere at KISS ikke er en sykdom. Det har vært mye om KISS på disse sidene, og bra er det, for det er kan være en kjedelig sak for små barn. MEN, en skal ikke trenge å være redd KISS, noe jeg senser i ditt innlegg. KISS er en plage (i verste fall lidelse) som kan gjøres noe med, relativt enkelt. Og som barna da som regel da blir helt kvitt. Jeg var selv livredd når minsten fikk konstatert KISS, men det tar jeg med knusende ro nå. Med behandling er det hevdet at barna ikke vil få noen seneffekter av det (=KIDD). Og, hvorvidt ubehandlet KISS virkelig gir "senskader" er jo også omdiskutert, noen mener det retter seg selv når barna vokser. Uansett, KISS er absolutt ikke uvanlig hos barn, leste en plass at oppmot 10 % av barn bør vurderes for KISS. Så får vi være superduperglade for at vi bor i Norge og kan få god hjelp til å utbedre plagene hos de små med dette.
april 06;) + mai 09* Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 muahaha, ammetåken siger tett rundt ørene mine igjen gitt. Google KISS i andre land enn Norge vil vel nødvendigvis gi "en del" uspesifikke treff du ikke er på jakt etter. Jaja, jeg fant en del på Kvasir i sommer og, er litt på norsk ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå