Gå til innhold

Ruller deres både til venstre


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

dette har jeg også lurt på. Min ruller seg kun til høyre og da er det rett opp på albuene men ruller ikke den andre veien og ikke mage til rygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår ruller mot venstre fra rygg til mage, og samme vei tilbake fra mage til rygg. Høyre side er ikke fullt så interessant ennå, må stimuleres ekstra for å snu seg mot denne siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd har i en måneds tid rullet mot venstre fra rygg til mage og mot høyre fra mage til rygg. Dvs at han ruller og ruller helt til han treffer noe, men så blir han sint, for han kommer jo ikke tilbake! Nå de siste dagene har han klart å snu seg motsatt vei fra rygg til mage og så løser han "kræsje-problemet" ved å skyve seg litt rundt til han får fri vei til å rulle igjen. Ordentlig søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenta mi ruller kun fra mage til rygg, begge veier. Og jeg er sikker på at det er en bevisst handling, har sett på henne flere ganger og ser at hun ikke velter over, men snur seg selv. Lurer på om hun er treg med motorikken siden hun ikke snur seg fra rygg til mage ennå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke sikker på for hun snur seg så fort innimellom...

Men tror det bare er ene veien (venstre?) enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er vanligst å rulle fra rygg til mage først, men noen babyer lærer å rulle fra mage til rygg først. Så jenta di er vel ikke sen, hun er vel bare motsatt.... :o)

Gutten min ruller fra rygg til mage, men ikke fra mage til rygg (kun i blant, men det er nok mest et uhell). Tror han stort sett ruller seg til venstre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...