Gå til innhold

Vannet gikk i natt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynnte å gå i natt, og har vært innom føden i dag. (5 dager før UL termin, 2 dager før M-termin).. Alle målinger var helt i orden, men riene veldig svake. Kommer ikke riene skikkelig i gang i løpet av kvelden/natten så blir jeg igangsatt i mrg. tidlig kl.08:00.... Så nå blir det avslapping og opplading før siste etappe... Håper riene kommer snart, noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow :) masse lykke til!! skikkelig missunlig :) gå å ha sex :) hihi

Skrevet

Oioi!=) Gratulerer,da blir det baby på deg snart da!=)

Skrevet

... ble du sendt hjem med hinneruptur?? Jeg trodde man skulle være innlagt jeg om det var hull i forstersekken???? JEg ville ha gått en tur, sex er vel muligens ikke helt det beste når det er hull i hinnene - infeksjonsfaren oppover er jo grunnen til at man skal være på sykehus....trodde jeg da! slik var det nå iallefall med meg.

JEg gikk tur og gikk tur, tror vi gikk i nesten to timer jeg. Det var litt fint og romantisk på en måte, å gå fødselen igang i natta! Men vi tok ikke så store sirkler i og med at det jo ble tydelig at det var effektivt :-)

Etter denne turen hadde jeg 4 cm åpning og sig i knærne! Så badet jeg i nesten 2 timer og oppnådde 8 cm og veldig sig i knærne. Da jeg kom opp av badekaret ble jeg helt "vekke" av de intense riene, og var klar til å presse på ti minutter - siden kom barnet på 4-5 press! intenst men bra. Înnstill deg på det, tenk yuhaa, her kommmer jeg og ikke minst vi! Gå inn for det, nå er det bare straka vegen :) Og en og en av riene takler du fint, ikke tenk på de som er borte og ikke tenk på de som kommer. Bare kjenn for godt du fikser dem en og en! Lykketil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...