vb-76 Skrevet 13. januar 2007 #1 Del Skrevet 13. januar 2007 Gutten er jo på vei til å vokse ut av klærne sine.. Det er bra å ha en liten gutt for enda kan jeg kle han i søte klær uten batman og spiderman. hehe.. Har gått over til bodyer i str 86 nå. Ellers holder vi oss til 80. Leste lenger her nede at det er noen andre jenter som heller ikke er så store her inne. Det er jo litt praktisk også da. Var blant annet ute etter votter i dag, syns det er noe av det vanskeligste å kjøpe nå. Han har troll votter som er gode å ta på og ha på, men så veldig varme er de ikke. Så også den nye troll-dressen i butikken, med hale og annet mønster. Syns ikke den var så veldig fin jeg da. Jeg jobber i en stor barnehage og jeg tror ikke jeg har sett noen som har sånn dress. Vi var tidlig ute på senteret i dag og da hadde de som jobbet i butikkene god tid til å prate med Didrik. Det var litt koselig da. Nå pjatter jeg bare nedover her, så jeg avslutter jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. januar 2007 #2 Del Skrevet 13. januar 2007 Vi har reima sine votter, sånne med glidelås helt ned til tommelen.. Men snuppa har jo så små hender at de ble nesten litt store de også.. Og ikke er det noe særlig bruk for de heller, siden det er såpass varmt her enda..hehe.. Veldig praktisk med små barn..hehe..får brukt klærne leeeeenge.. Såg på en body i dag, og kom på at hun fikk den til jul i fjor... Og den passet da, og passer enda... jaja... Tar det igjen på andre områder istedet.. hehe.. Og helt enig med deg at det er mye kjekkere å handle på formiddagen! Da er det lite folk og det går an å få ting gjort uten å måtte stå i kø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. januar 2007 #3 Del Skrevet 14. januar 2007 Kjenner meg igjen i det du skriver Synne. Me har også klær som hun fikk til jul i 2005 som passer enda. Men det er ikke noe pene klær, dei er utvaska og flekkete. For min del så er det bra at Hanne er vårt siste barn. Der er ikke noe som går i arv etter henne, alt må kastes. Flekkete og stygt etter godt bruk. Vi fikk klær til henne til jul, i str 92 - buksene er 11 cm for lange. Helt sant. Så da må eg vel nesten bytte dei - kan gå lang tid før dei passer. Så eg ser ulempen også med at dem er små lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå