Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Noen som får til å drive med treningsaktiviteter selv om dere ikke har barnevakt? Hjemmetrening? Etter legging...? Trenger tips, har ikke barnevakt, vil helst trene hjemme/inne etter at poden er lagt...., har tenkt på å kjøpe en ellipsemaskin e.l.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Et tips, Gå fort me vogna (ca40min) når poden skal sove, gå inn å ta ulike styrke øvelsa!
nepomuk Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Jeg prøvde på dette en stund, men klarte ikke helt å gjennomføre... Endte opp med medlemsskap på SATS siden jeg jobber ettermiddag og kan trene mens minisats er åpent. Også er det såpass dyrt at samvittigheten min sier at jeg bare "må" trene siden jeg har betalt for det ;-) Hvis trening hjemme etter at poden har lagt seg er eneste mulighet, ville jeg kanskje investert i en treningsstrikk. Med den kan du få trent de fleste muskelgrupper uten å måtte ha store apparater stående, og kanskje en sånn liten stepmaskin for kondis/utholdenhet. Lykke til uansett! Er du motivert nok, så går det meste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå