Gå til innhold

Juni: Gode (søvn-)vaner varer aldri...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, kjempevanskelig!

Men datteren min har plutselig begynt å sove mye(!) mindre på dagen, så nå får jeg henne i seng til 8 eller 9 om kvelden i allefall. Førte sove-logg for å finne ut av systemet hennes - og nå tror jeg at jeg har knekt koden! :-) Helt til det forandrer seg neste gang.

HVER gang jeg tenker at: "dette er det nye hos oss", forandrer alt seg. stort sett grei å legge, men en hel natts søvn gidder jeg ikke å drømme om... plutselig sover han ei hel natt. så er han våken 8 ganger neste. stort sett våkner jeg av at han har kommet over til meg. og jeg er så trøtt at jeg knapt husker jeg har tatt han over...

hihi...ja!! jeg kjenner meg sååå godt igjen...noen ganger tar jeg meg selv i å gp og tenke på det på dagen også! skikkelig nervøs for at det skal bli en #/&%#!/&%# natt igjen!! mathias har aldri hatt noen gode søvnvaner så håper også at dårlige søvn vaner aldri varer heller!!:)

Vi hadde supre nattevaner fra han var 6 uker til ca 6 mnd. Sov da fra 20.00 - 08.00. Nå derimot er det mye forskjellig ute å går. Kan våkne opptil 4-5 ganger noen netter. og så sove hele natta noen netter. For så å våkne 2 ganger neste 2 netter. De siste 3 nettene nå har han sovnet 20.00 som vanlig, våknet i 23.30 tiden for mat, og så sovet til mellom 06.00 og 08.00 for så og sove igjen til 09.30, men hvor lenge vil det vare tro? hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...