Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Prata med noen i dag åhun var 6 Uker gravid.. småprata litt om hvordan formen var da.. JO Ho var da ganske kvalm osv da.. Så sier ho det at det vises at ho er gravid.. Jaha tenkte jeg.. Deretter forteller ho også at ho såiser innimellom kvalm øktene.. Sånn at ho får iseg nok energi til den lille... Eh. 6uker? mye trenger en klomp på 1cm a? Jeg spite aldri for to i svangerskapet knapt nok 1.. men tassen veide nesten 4kg forde.. Jaja! folk får gjøre hva dem vil og er man sulten så er det bare å spise da... Så fortellrr ho om en ho kjenner som har en baby på 3mndr som får 3Måltider med fastføde allerede!!!! Bare fordi han ikke ville sove om nattan!!! Dzeeez er det mulig!! Stakar baby! Er det bare jeg eller er folk litt tankeløse?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 hm...dette hørtes rart ut syntes jeg... åssen hun er gravid får være hennes sak, men 3 mnd og 3 måltider? ikke bra...
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Jeg synest det er litt dårlig gjort av deg å legge dette ut slikDu prøve å henge ut denne personen når hun har fortalt deg noe.. Jeg synest det er du som er tankeløs i denne saken....Du spurde om noen meninger og her fikk du min. Om en mamma vil gi babyen sin på 3 mnd fastføde( hun mener nok grøt ) ja så må hun få gjøre det uten at du skal sitte å si stakkars baby. Det er mange babyer på 3 mnd som får grøt...Og de vet nok hva dem gjør.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 han fikk 2måltider med grøt og 1med middag... Hver dag!!! 3mndr!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Det er ikke hun derre som har tvillinger på 3 mnd hun tvangsforer som ble nevnt i forrige uke?! Kanskje du er samme anonyme som ikke klarer å la være å henge ut venner og kjente?! Faktisk, er man mye kvalm er det best for babyen at mor får i seg så mye mat som mulig i starten, og ikke minst væske!!!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 nope! hun har ikke tvillinger! Jeg var konstant kvalm i 13uker! skal spise normalt ikke for 2!! Klart ho kan gjøre som ho vil, men tviler på at det er babyen som vokser hvis ho hiver innpå med mat.....
~Endorfina~ Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Voldsomt til misbruk av utropstegn her.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 legger til at er man kvalm, hjelper det å småspise... det er nok det hun har ment.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 nei ikke små spise ! spise masse mellom kvalmtidene... Ta igjen for de timene man har hvert kvalm liksom.. Veldig til forsvar det var da! Tyder på at de fleste spiste masse i svangerskapet da..
♥maxen min♥ Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Men jøss, du har da vel ingenting med hva hun spiser eller ikke. Synes ikke du virker som en god veninne akkurat. Ingen graviditeter er like, noen trenger faktisk mer mat enn andre.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #11 Skrevet 13. januar 2007 halledussen da.. du var sinna idag du HI.. jeg spiste som en hest fra dag 1, rett og slett fordi jeg var så vanvittig sulten. jeg gikk opp mange kg, men er nå tilbake i bmi på 20. så du skal ikke dømme om noe du kanskje ikke vet så mye om..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #12 Skrevet 13. januar 2007 sa noen ikke venninne.. er ikke venninne med ho assa! bare syns det var litt rart å si i en setning at man har allerede fått mage når babyen er 6uker... For å si i neste at man spiser som en elefant... ingen som syns det er rart? Samma for meg om ho legger på seg 50kg og ungen blir 7kg når den blir født.. Bare syns det var rart!
♥maxen min♥ Skrevet 13. januar 2007 #14 Skrevet 13. januar 2007 Nei synes ikke det er så rart. Jeg måtte kjøpe mammabukse da jeg var 8 uker fordi magen kom så fort.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #15 Skrevet 13. januar 2007 spiser man masse legger man på seg da!!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #18 Skrevet 13. januar 2007 ongen blir nu ik 7 kg uansett, han tar d han treng :-) Æ gjor ikke anna en å spise syns æ, og han va 3705g ved fødsel!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #19 Skrevet 13. januar 2007 klagde du på at du begynte å bli "feit" fort da?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #20 Skrevet 13. januar 2007 jo så en annen ting: nettopp babyer tar til seg det de trenger kontra må ikke spise for 2eller3....
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #21 Skrevet 13. januar 2007 Va mer oppblåst enn vanli da, men d va etter uke 12. MEN d e jo førskjell på oss alle! Gikk i vanlie bokse tel uke 16-18
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #22 Skrevet 13. januar 2007 klart det er forskjell og er man sulten er det bare å spise som jeg skreiv i hovedinnlegget.. Men syns det bare er litt rart å tenke at man MÅ spise MASSEfor at klompen skal få nok mat så tidlig liksom.. Jeg gikk med vanlige dongribukser da vannet gikk hihi.. Det anbefales ikke.. Dra av seg en våt jeans med stoooooor mage.. hehe
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #23 Skrevet 13. januar 2007 Når man er veldig nygravid (og spesielt første gangen, tror jeg) synes jeg de skal få lov å ha sine "symptomer" og ideer om at deres 4 mm store unge trenger mye mat, om det er aldri så mye inni hodene deres;) hehe..Man blir jo veldig oppslukt av graviditeten Når det gjelder dette med den andre babyen som får så mye mat tidlig kan det jo være at det er andre grunner uten at hun vet om det. (ikke tilfredsstillende vektøkning, såpass lite søvn at helsepersonell har anbefalt mat osv) det er ofte utenforstående ikke har hele historien så man bør vel være litt forsiktig med å dømme andres avgjørelser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå