Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da er jeg 12 uker i dag og jeg føler meg tryggere allerede, gleder meg til neste trimester her inne hos dere:) Gleeeeder meg til ul til uka, da blir jeg forhåpentligvis helt trygg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med å kommet til 2.tri!

VEkommen skal du være, du og nurket

Skrevet

Tuuuusen takk! Koser meg med at kvalmen nesten er borte selv om behovet for søvn fremdeles er stort er det helt greit. Har plutselig gått opp to kg ser jeg her men det er vel bare å regne med.

Skrevet

Hei!!! Godt det kommer flere kjente nick;) Er jo omtrent likt vi vettu!!

Skrevet

Ja det er vi Maria:) så koselig + at vi skal vel begge føde på fredrikstad sykehus i juli. Alt bra med deg? Heldig som får bærsje mye ser jeg...hihi litt motsatt her desverre.

Skrevet

Hehe! Ja, her går toalettpapiret med på høykant skal jeg si deg;)

Eller så går det ok. Formen er ikke bra, men håper og ber om at det snart bedrer seg;)

Du er bedre?? Er morsomt at vi begge skal føde her i Fredrikstad;) Har du fått time til UL?? Ikke jeg. Går bare å venter på å få vite kjønn og å få se at alt er bra;)

Skrevet

Ja jeg føler meg mye bedre, men sover fremdeles 12 timer i døgnet, er en sovegris fra før da;) Ja håper du begynner å føle deg bedre snart, kjedelig å føle seg syk hele tiden. Så fin mage du har fått forresten!!

Nei jeg har ikke fått UL-time ennå, men har bestilt privat på volvat og skal dit til uka, gleder meg! Da får jeg hvertfall se om alt er bra. Kjønn er vel muligens litt tidlig da allerede. Holder på å sprekke av utålmodighet her:)

Skrevet

Hei igjen!!

Sovna i går jeg. Kan nesten sovne hvor det skal være for tiden;) Så der har vi det likt. Sover 12 timer hver natt jeg og.

Så morsomt at du skal til volvat!! Er sikker på at alt er bra! Jeg var på UL i uke 6 og 7. I uke 6 ville jeg bare se at alt var i orden siden mamma mista 7 ganger. I uke 7 fikk jeg matforgiftning og de ville sjekke. Alt var bra og hjertet slo så fint;) Nå vil jeg igjen på UL, men må prøve å vente. Jeg er veldig utålmodig når det gjelder sånne ting, og synes det er umenneskelig at man ikke får flere ordinære UL`er!!;)

Huff.. magen min var bare oppblåst på det bildet du så, men nå har den kommet skikkelig og det er morsomt;) Har hatt masse hormoner som legen sa, derfor jeg fikk mage så tidlig.

Du må ha en kjempefin dag;)

Klemmer

Skrevet

velkommen inn hit...skal føde på f.stad jeg å..=)

Skrevet

velkommen inn hit.Håper din tid blir fin her inne.Kjempe koslige mennesker her inne.

Skrevet

Hei Purr og velkommen hit! ;o)

Skrevet

Tusen takk alle sammen, ja det er skikkelig kose-tid for meg å sitte og binne;) hehe man lever jo helt i sin egen boble når man er gravid, deilig å ha noen å dele det med..

Så gøy Maria med tvillinger, utrolig spennende du skal ha tvillinger! Kanskje vi treffes på føden:) Det er faktisk jeg litt spent på også, jeg har tvillinger fra både far og morssiden. Er jo dobbel lykke det!! Dere skal nok få høre det etter jeg har vært på UL, gleder meg sånn:)

Maria så lykkelig: Så uheldig du var med matforgiftning, da forstår jeg du ville ta UL. Bra alt var fint! Ja vet hvordan det er med den sovingen, jeg la meg tolv i natt og sov til tolv i dag morges og nå tror jeg jammen jeg trenger å sove litt til;) Gleder meg utrolig til UL og i morgen skal jeg til legen, håper jeg får høre hjertelyd da. Alt har gått så fint fram til nå så jeg er så positiv til at det vil fortsette å gjøre det:)

Skrevet

hei igjen purr..tviler på at vi sees på føden..men hadde jo vært hyggelig..men mine kommer ut før 13 mai..så du får nok kose deg uten meg..hehe..ja,det er spennende med to..hold oss oddatert om det er to inni deg da..lykke til

Skrevet

Ja da er det vel heller usannsynlig, var inne og tittet på deg nå, så flott mage du har fått!

Skrevet

åå..så kos da..=) den er en god del større nå..hehe..skal ta nytt bilde til uka..

men takk takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...