Gå til innhold

i morgen begynner jeg på stoffskifte-dietten!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, ja lykke til skal du ha, den er beinhard! Men klarer du det er det toppers, er veldig effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse lykke til! Den ser skikkelig tøff ut, men tviler ikke på at den gir resultater nei! Er litt fristet til å prøve den selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant oppskriften, Snuppa hadde jo lagt den ut!

 

Jeg gikk på denne dietten en sommer for noen år siden, etter at jeg faktisk allerede hadde tatt av en del kg. 25 faktisk det siste året med mindre mat og masse trening. Treningen stoppet, så jeg tok en tur med denne kuren og gikk faktisk ned 7 kg til! Vekttapet varte en stund, men etter mange prøveperioder og like mange nedturer + røykestopp så er dessverre kg tilbake.. nå skal jeg ta meg sammen og gjøre noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på den nå i en uke ca, er på dag 7 idag. Har fulgt kuren slavisk å ikke spist annet en det som står oppført. Det eneste jeg har gjort er å bytte ut spinat og selleri med brokoli og byttet ut torsk med laks. Ellers har jeg fulgt alt.

 

Har gått ned 4.5kg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hørt at stoffskiftedietten ødelegger stoffskiftet, og at du somregel går opp igjen mer enn du gikk ned etter endt diett...

Men ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...