Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 lurer jeg på om barnet mitt har KISS. Jeg er kjemperedd. H*n ligger alltid slik som på bildene. Men vi ville vel ha merket noe annet på 5 måneder? Hadde kolikk i begynnelen men det gikk over. Huff, skummelt hvor man blir påvirket.
snull Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hei ..... Ikke meningen å gjøre deg bekymret igår da :-\ !! Barnet ditt kan godt ligge slik selv om h*n ikke har KISS!!! Og JA, du ville merket hvis barnet ditt hadde hatt KISS. Som sagt så visste jeg fra dag 1 at noe var galt med jenta mi, så ikke bry deg om å engste deg... klem fra
snull Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Må bare tilføye at KISS ikke er noe farlig eller veldig alvorlig så lenge det blir behandlet....
snull Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Mi jenta var VELDIG stiv i nakken...holdt hodet sitt oppe første dagen, lå i overstrekk, nakkemusklene hennes var godt synli på utsiden av halsen(tydelig spent), vondt å die(ammetrøbbel i 8 mnd nå), "hyper"(armer og ben gikk som trommestikker dagen lang), ble etterhvert veldig flat i bakhodet, klarte ikke snu seg mot venstre, kolikk, sov aldri mer enn 1 t i strekk inntil hun var 5 mnd(dag som natt), lå i c-form....og sov veldig lite generelt helt til hun ble 7 mnd. Var tynn.... Dette varierer vel noe fra barn til barn, noen har tydeligere symptomer enn andre, noen har bare noen få og noen har mange "plager"...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 men når jeg leser på kiss sidene, finner jeg disse kjennetegnene som stemmer med mitt barn: Skjevstilling av hodet (yndlingsside) Ligger med hodet veldig bakoverbøyd Ensidig sovestilling Ensidig holdning i bolen, ligger som en C (banan) Søvnforstyrrelser, barnet skriker i søvne Gnir bakhodet på underlaget dette er 6 av 12 symptomer som er listet opp. burde jeg være bekymret?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 hadde også kolikk, sover aldri mer enn 1-1,5 time i strekk osv.
snull Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 hvis h*n har mange av de andre symptomene også , så ville jeg kanskje forhørt meg på helsestasjonen...de kan hjelpe deg. Gjør det du hvis du er engstelig...., men husk...det er ikke noe farlig og kan lett behandles ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Jeg vil anbefale deg å oppsøke en manuellterapeut for å få barnet undersøkt. Kan ha KISS uten å være feks spesielt urolig, noen er tom stikk motsatt... Dersom det er tilstede 6 av 12 symptomer ville jeg tatt dette på alvor. Ingeting å være redd for. Dette er ingen alvorlig uhelbredelig diagnose. Sønnen min ble helt bra etter 2 behandlinger hos manuellterapeut )
snull Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Hvis du bor ett sted der det er manuellterapeut som har erfaring med barn(ganske så viktig er jeg blitt fortalt), så vill nok jeg også tatt h*n md for en sjekk........, så slipper du ihvertfall å bekymre deg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå