Gjest Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hjelp! Jeg har fått omgangssyke! Er det stor sjanse for at min lille datter på 5 mnd vil bli smittet? Er det farlig for henne? Hva gjør man i såfall for å "hjelpe" henne?
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Sjansen er definitivt der, ja... Men bare vær utrooooolig nøye med håndvask, det er der det smitter! Og god bedring=) Og en ting til: drikk farris og eplejuice blandet 50/50
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Lukas er 6 mnd og har fått omgangsyke. Det er ganske strevsomt, både for han og meg... Han har diare, hatt det i 3 dager nå. For å få i han nok væske får han kun mme. I tillegg har samboeren min også fått det, så jeg løper halve natta opp og ned med en gråtende baby full av spy på ene armen og spypøsen til samboeren i andre armen... Hvis datteren din skulle få det er det aller viktigste å få i henne nok væske. Er ikke så viktig med fast føde. Lukas pleier å spise 3 faste måltider om dagen, men som sagt får han kun mme nå, + litt vann og biola med blåbær.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Hun får kun pupp og litt mme på kvelden. Bør pappaen gi henne mme i stedet for at jeg ammer, sånn for sikkerhetsskyld?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Nei morsmelk er det aller beste
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Om hun får det, er mm det aller beste for henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå