Gå til innhold

El tigre (slankepillene med effedrin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo damer! Legger inn denne på dette forumet, for jeg ser det er fler som slanker seg ved hjelp av effedrin her.

Jeg kjøpte noen piller i sverige, var visst de sterkeste de hadde, svarte og rød/orange, El Tigre het de. Fikk de i boks uten etikkett, derfor kommer spørsmålet, om noen her bruker disse;

Hvor mange tar du om dagen? Jeg holder meg til en, siden jeg ikke vet doseringa på de enda. (har i løpet av 2uker gått ned 5kg allerede :-) )

Har tidligere tatt stack med nogenlunde samme innholdsstoffene, og der kunne man jo ta 2-3om dagen...

(er ikke ute etter forhåndsregler, advarsler eller spydige kommentarer, jeg vet bivirkningene, har hørt skrekkhistoriene også. )

Takk for seriøse svar.

Skrevet

Hei! Hvor i Sverige får man tak i slike tabletter?

Skrevet

Dette er et seriøst svar:

Hvor psykisk syke er dere?

Dere ammer vel ikke i tillegg?

Leser dere aviser? Disse tablettene er FARLIGE.

Det finnes ingen lettvindt måte å slnke seg på.

Du ER hva du spiser.

Inntak har en sammenheng med uttak.

UT AV SOFFAEN, PÅ SKOA, GÅ TUR MED VOGNA!

Spis ofte og lite.

Rask vektreduksjon gir rask oppgang.

Sats heller på et Gtretr Rode kurs. Da får du kostholdsveiledning og livsstils endrings motivasjon :-)

PS: Regner med at barnet ditt ønsker seg en GAMMEL god og omsorgsfull person, ikke en tynn strek av en for tidlig død person...

Skrevet

Hei.

Jeg har brukt de. De er meeeget sterke da...

Doseringen er 1 kapsel ved forkost og 1-2 kapsler ved trening. Dette er liksom ikke et slankemiddel, men regener med du vet det. Det er noe man bruker for å forsterke fettforbrenningen ved trening. Altså mye brukt i treningsmiljøet.

Hadde ikke orket å brukt disse pillene om jeg ikke trenet, for da går du mest sannsynelig opp de kg du har gått ned ganske kjappt... Regner også med du vet alt ang efedra (efedrin)? Stack2 er uten efedra ergo ikke skummel for personer med høyt blodtrykk og hjerte og karsykdommer i familien. Men ElTigre er med efedra...og dermed en del skummlere.

Det jeg ikke likte med el tigre var at de fjærnet matlysten helt...mat for meg smakte ikke godt.

Om du ska ha mest effekt av disse pillene så ta de 2uker så stopp i 4-7 dager....slik at kroppen ikke venner seg til de...for da er hele effekten og poenget borte...

Lykke til.

Skrevet

Hallo, og takk for svar.

Trener litt, så jeg sitter ikke på sofaen å spiser pillene bare;) og jeg merker stor forbedring på utholdenhet og presentasjon.

Stack 2 hadde jo effedrin tidligere, så er kjent med det fra før, men jeg merket også at Eltigre er nokså mye sterkere.

Jeg mistet bare matlysten de tre første dagene, jeg! Spiser som en hest igjen.. hehe.. tatt de ca 2 uker nå. Han som solgte de til meg fortalte at jeg skulle ta de en mnd - stopp en mnd osv. Også sa han at det var råviktig at jeg spiste mat uansett - hvis ikke vil jeg gå opp de kg igjen med en gang jeg sluttet med pillene...

Skrevet

Det hørtes jo bra ut da :o)

Bra de funker greit for deg da. Selv ville jeg nok ikke tatt de igjen selv om jeg gikk ned 9 kg... Men smak og behag :o)

Lykke til da!

Skrevet

Har også hørt om disse, kjenner en som går på dem og han tar kun en i forbindelse med trening. Selv bruker jeg stack pump, brukte stack2 tidligere men de funket liksom ikke så bra etter hvert... De jeg tar nå kan jeg kun ta en av rett før trening ellers tar jeg nesten av, haha!! Men de funker som bare pokker mtp treningen! Kjenner ikke at jeg blir sliten av dem og klarer å presse kroppen mye mer enn jeg gjorde før!! Takk gud for stack, hehehe... ;o)

• 3 uker senere...
Skrevet

det er en grunn til at de ikke er til salgs i norge. folk har faktisk dødd av piller med efedrin i. jeg så en gang en dokumentar om en mann som hadde tatt sånne piller. akkurat den dosen som han skulle. en dag kollapset og havnet i koma. han er nå lam i halve overkroppen. tenk litt på den historien neste gang dere vil ta den lette veien

Skrevet

Hvor i Sverige kjøpte dere de pillene? Har de dem på Svinesund?

Skrevet

Skal til Sverige snart og lurer på hvor jeg kan få kjøpt pillene?? Står de fremme eller må jeg spørre etter dem??

Hvor mye koster de??

• 11 måneder senere...
Skrevet

hei du!!! jeg har lett etter dme pillene lenge.. hvor i sverige få rman taki dem ???? trengger svar. pliiis!

Skrevet

Hallo

Men altså,er det slik at stack 2 ikkje er skadelig då? Sidan det ikkje er efedrin i? Selges de lovlig over disk ein eller anna plass? Auker det utholdenheten,men og auker fettforbrenninga eler???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...