Gjest Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 I dag så tok jeg sennep på puppen min for at Tobias skulle slutte, for han driver å dra ned topp eller genser på meg hele tiden.. "pupp.. pupp" seier han,.. he, he.. han er jo så skjønn når han gjør det, men må få stopp på det, han er jo nå 14 mnd, kanskje på tide å slutte ;o) så jeg tok litt sennep på puppen, og det hjalp.. he, he.. han trakk seg vekk med en gang, litt trist.. men.. nå slipper jeg å være redd for at han skal dra ned genseren på men når jeg er på besøk.. he, he..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Ja da er der kanskje på tide å slutte., jeg syns rett og slett st når de begynner å forsyne seg av puppen selv, da blir det litt ekkelt.. Sorry, men det er min mening..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 At det er ekkelt for deg er det forhåpentligvis ingen som bryr seg om.... Gudskjelov!!! Blir matt av sånne meldinger. Hvis du ikke har noe med det slutt å si meningen din. Du kan jo såre noen!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Teit å skrive et sånt svar ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå