Gjest Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Sønnen min er 14 mnd, han er verdens nydeligste gutt, ikke misforstå meg ;o) men han har temperament så det holder ;o) he, he.. viste ikke at det begynte så tidlig? Er noen av barna deres hissig? Han blir sint når vi tar ting han ikke får lov til å leke med fra han, eks: når vi skal legge han, han griser med mat, slår med skei på bordet, vil ikke kle på seg... noen som har noen tips, som får de til å roe seg ned et par hakk, he.. he.. ha en fin kveld..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Å ja da. Hehe Snuppa har vært sånn leeenge, men har roa seg litt den siste måneden nå *phew* Hun er 16 mnd
bomper`n Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 sønnen min på 19 mnd er også en hissigpropp... men prøver og si til meg selv at dette er også en fase vi skal igjennom. ikke altid like lett når det står på værst er det når vi har vært ute og lekt og skal inn igjen. gud hvor ulykkelig det går ann og bli.....
SassyMom Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Var det min sønn på 14 mnd du snakker om??? huff å huff, mye sterke meninger ja, men jeg har skjønt fra andre dibere at det er en fase bare...får håpe det ikke er en veldig laaaang fase!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Oh yes!!!! Han bar spesielt hissig på den tida der, og da var jeg høygravid. Hyggelig. Nå er han 23 mnd. og han roet seg veldig da språket begynte å komme. Det virker som om gutten vår blir veldig sint og frustrert over ting han ikke mestrer. Alderen da han ville krabbe står også spikret fast i minnet.Mildt sagt rasende!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 samme her. Han blir sint og begynner å bite, klype, lugge osv. Når han begynner sånn prøver eg bare å overse han. Vet ikke om noe annet som funker...er nok bare en fase han er gjennom håper eg.
brooklyn Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 o'glede! Jeg er ikke alene! Makan til hissigpropp innimellom! Har "lært" seg en ny måte å vræle på når han ikke får det som han vil. Her snakker vi gutturale primalskrik langt nede fra magen som vrenger seg opp gjennom halsen og er sååååå plagsomme! I tillegg er jeg svært imponert over evnen han har tillagt seg til å få tårene til å SPRUTE om jeg tar vekk en tusjpenn når han tegner i sofaen. Da er det så forferdelig å være han at det nesten ikke er måte på. Tårene peprer frem og underleppen skjelver, mens han bygger seg opp til et vannvittig raseri...før han ser seg om, finner et pledd, og legger seg ned på gulvet og hyyyyyyyyyyler. Jotakk:) Var det noen som sa flere barn?!!!???
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Har en selv og har en på 7 år, så jeg prøver nå å ikke gå i den samme fellen som jeg gjorde med 7 åringen. Først å ikke la de få viljen sin med sutring, og få vekk skrikingen og da mener jeg skriking fordi han ikke får det som han vil. Fra tidlig har jeg sagt nei og han forstår nå hva det betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå