Gå til innhold

Juni: Vræler voldsomt hver gang andre holder henne...


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Er litt kjipt det der, for det er jo ikke noe stas for de som kanskje har lyst å bli kjent med henne. Spesielt ille når det er andre familiemedlemmer. Umulig for dem å roe henne. Hun stopper øyeblikkelig når jeg tar henne...

 

Prøver jo å la andre holde henne mest mulig når vi er sosiale (og det er vi et par ggr i uken), nettopp for at hun skal venne seg til andre mennesker, men det er visst ikke helt vellykket.

 

Nå har vi blant annet vært på SATS for fjerde gang på rad der jeg bare fikk trene noen minutter før barnepasseren kom og hentet meg...

 

Har vel vært sånn en måneds tid nå. Noen andre som har det slik?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik har hun vært siden hun var født, så vi kan ikke skylde på en fase..

Men jeg mener også å ha lest om at "den store separasjonsangsten" setter inn nå.

Jeg har gitt opp å gi henne til andre i lengre perioder. Så lenge hun ser meg kan det gå bra. Men så lenge jeg forsvinner ut av synsfeltet, raser hun.

Jeg har bare akseptert at det mest sannsynlig kommer til å gå over...=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry vi har det ikke slik, men drister meg til å svare likevel:)

 

Jeg har lest det er i 8-9 mnd alderen de begynner å bli litt skeptiske jeg...men mathias har vært litt av og på han...mest mannfolk han er litt skeptisk til...i en periode var det særlig bestefar...uff...stakkars!:( han som er såååå snill og "barnevennlig"!! Nå er han happy uansett hvilket fang han er på:)

 

Jeg har også planer om å ha mathias med på spenst, så håper det går bra...kanskje begynne med det så fort som mulig...mens han enda ikke har heeelt "nåja" for andre folk mener jeg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kjedelig det der ja. Mathias har hatt en periode hvor han HYLTE og ble rett og slett livredd så fort han så bestemoren sin (pappans mamma) Og det var ikke gøy i det hele tatt. Men det har gått over nå heldigvis :)

 

Det er vel en periode de må gjennom nå da, dette med å bli skeptiske til folk. Det går nok over etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...