Gå til innhold

Mage/tarm problemer etter fødsel...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med vond mage, kom etter fødselen men også noe da jeg gikk gravid.

Det er utrolig plagsomt.

Jeg har enten løs mage eller stein hard mage, i tillegg er jeg proppfull av luft, det er utrolig vondt.

Jeg får vondt i magen etter hvert måltid...

Jeg tok opp dette med min lege på fredag, han sa at det var normalt etter en fødsel og under en graviditet, men det har aldri jeg hørt...

Jenta mi er jo 11 mnd nå!!!!

Redd jeg kommer til å slite med dette for alltid jeg nå :-(

Noen andre med mageplager??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pratet med en ostepat, som mente at også kvinnens kropp kan få seg en "kilevink" under fødselen og dermed trenge litt hjelp til å komme i lage igjen. Vi diskuterte ikke mage/tarm i seg selv, men kanskje det også kan bli påvirket? Du kan jo google litt, eller høre med en kiropraktor/ ostepat eller noen i de fløyene der.

Ammehormoner, endret søvnmønster, mer stress, mindre fysisk trening eller endrede matvaner kan jo sikkert også spille inn. Har ihvertfall blitt mindre frukt, fiber, trening og søvn på meg etter at minsten kom til verden, noe som klart påvirker magen.

Skrevet

Merker at magen har forandret seg etter fødselen,men ingen store problemer. Hvis du ammer kan det ha noen med hormoner å gjøre, disse virker også 4mnd etter amming!

Anbefaler deg å prøve eks homeopati eller akupunktur, har selv brukt det mot plager legene ikke kan gjøre noe med.

Skrevet

Hei!

Kjenner meg igjen ja.

Spiser masse fibre men det har ikke hjulpet alltid.

Det som har hjulpet meg er akupunktur! Det hjelper dessuten mot alt annet også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...