<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 jeg er i uke 32+3 nå. tirsdag havnet jeg på sykehuset pga at den lille ville ut. jeg fikk noen pillere for å stoppe fødselen, pga at de ville at jeg skulle prøve å "holde" på babyen litt til. Ble sendt hjem dagen etter siden riene hadde gitt seg. Nå går jeg er å venter og har ondt. når babyen rører på seg kjennes det ut som magen min skal sprenges. (alså veldig ubehageli). er noen som har tips på hvordan jeg ikke skal "få i gang fødselen"? noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Jupp...ro og atter ro. Jeg måtte sykemeldes en stund pga premature rier...har tatt det veeeeeldig med ro og nå er jeg i uke 37 Ingen bæring, ingen vasking, lite gåing, ikke stresse....vanskelig men effektivt.
<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2007 ja gjett om det er vanskelig å sitte å se på alt som trengs å gjøres før babyen kommer.=)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 jeg vet...veeeeeldig vanskelig. nå har jo min kjære vært veldig flink til å gjøre ting jeg har bedt ham om å gjøre, handle inn og sånt, men har liksom hatt lyst til å gjøre det selv. nå derimot skal knøttet få lov til å komme når h*n vil så nå har jeg satt i gang med å rydde og ordne så mye jeg orker ))
<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2007 har også en fantastisk mann som fikse alt, men når han er borte fra kl 06 til 18 er det litt vanskeli å nå over alt:)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 har vært sånn her i huset også...vi har bare valgt å finne oss i at hybelkaninene har trivdes i hjørnene osv og heller konsentrert oss om å få gjort det viktigste (og holdt mødre-generasjonen på laaaaaang avstand, for der var det ikke stor forståelse å hente)
<3 Julie og bønna i magen<3 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2007 skjønner hva du mener med mødre-generasjonen.. de sier bare at det er kun bæs. at når de fikk barn var det sånn og sånn å da hadde de ikke det og det. Skulle tru til tider at de for med hest og vongn til fødestuen.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 har hatt samme "problemet" selv. Lagt inn i tre dager pga premature rier i uke 27... Har vært flink å ta det med ro, og det er veldig viktig at du hører på signalene kroppen gir deg - den sier fa når du trenger mer hvile... :-) Jeg er nå i uke 35, så nå puster jeg lettet ut - det er liksom ikke sååå farlig lengre hvis noe skulle skje... Babyen er jo "ferdig", skal bare legge på seg masse! Lykke til videre - husk å ta det med ro og bli venn med hybelkaninene ;-)
HappyJoy Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Ligge! Jeg ble innlagt med premature rier for noen uker siden. Er hjemme nå. Jeg ligger 22 timer i døgnet. Er bare oppe å spiser, og går på do. Mannen min gjør alt. Jeg er i uke 33. På sykehuset sa de at det eneste de visste var effektivt mot fødsel er sengeleie. Man skal heller ikke passere/stryke på magen og puppene og ikke ha sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå