Gå til innhold

myke pupper??mister melka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk jenta mi søn 07 jan.knappe 6 dager siden.

plagdes med såre vorter,men har pumpet meg for og holde på melka .men i dag er de helt myke ,ikke melkspreng eller noe ,er redd jenta mi ikke får i seg det hun trenger??det kommer litt melk når jeg hånd melker meg .men syns det er så merkelig at det skal bli slik over natten.

er bekymret jeg .noen andre som har opplevd dette??

lena``emma 07.01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt deilig å slippe kokosnøttene, kanskje? Deilig å slippe hevelsen fra når melken kommer inn? La barnet få brystet minst åtte ganger i døgnet, er hun sovete så er det ok å vekke hver 3de time. Så går det nok bra! Og så kan du jo bli beroliget av helsestasjonen på mandag?

Skrevet

Jeg fødte 5. januar og har også fått helt myke bryster. Har elektrisk pumpe som jeg bruker hver kveld for å være sikker på å få tømt begge brystene og ser at jeg har mye melk. Dette gjelder nok for deg også:)

Brystsprengen som kom etter noen dager var helt fryktelig så jeg syns igrunnen det er deilig nå. Jenta suger bedre også når de ikke er så harde.

Skrevet

Gratulerer med jenta!

Helt normalt dette med mykere pupper etter spreng etter fødselen. Så lenge hhun har 5-6 våte bleier i døgnet får hun i seg nok! Regner med at hs tar med seg vekta når hun kommer på hjemmebesøk også, så da kan du bli beroliget!

Skrevet

Gratulerer! Det er så fantastisk deilig med disse små!!

Du vil nok merke hvis hun ikke får i seg nok mat, da blir hun urolig. Du kan jo også stikke ned på helsestasjon og veie henne hvis det er en stund til helsesøster kommer. Det gjorde jeg, for jeg var urolig om han fikk i seg nok. Veldig betryggende. :)

Skrevet

tusen takk for alle svarene.

hun tisser og bæsjer som ein heil hær.hehe

tror det er meg som blir litt fort bekymret.

det var bare så enormt stor forskjell,over natten.

men det kommer melk når jeg hand melker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...