MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hei.Jeg hadde en ma som gikk over i en sa i begynnelsen av desember.Det jeg lurer på er om noen vet hvor lang tid det tar før jeg får tilbake mensen?Noen andre som har mistet som kan fortelle hvor lenge det gikk før de fikk den tilbake?Håper på mange svar.
AwholeNewWorld Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har hatt to SA og en MA denne uken. Det tar vanlig 4 til 6 uker før mensen kommer tilbake. Lykke til!
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 Så trist at du har mistet igjen.Det må være kjempe tøft.Regner en etter når en sluttet å blø da?Sikkert dumt spørsmål men lurer sånn på det:-)Kan jeg få spørre om du har blitt fort gravid etter at du har mistet?
AwholeNewWorld Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Det regnes fra MA / SA avsluttes. Første gang jeg hadde SA er 8 år siden, så da hadde jeg ikke noe ønske om å bli gravid igjen med det første. Hadde en SA tidlig i høst, ble gravid neste periode. Så det gikk fort. Hvor lenge har du prøvd nå da? Hadde du SA eller MA?
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2007 Jeg begynte med brun utflod(Sorry detaljene) som så gikk over til litt friskt blod.Fikk da en tidlig ultalyd der de ikke så noe foster.De så bare noe som kunne være at jeg var i uke fire eller fem og det visste jeg at jeg ikke var.Var da ti og en halv uke.Ble sendt hjem og skulle komme tilbake for en ny titt da de ikke kunne si sikkert at jeg hadde mistet.Kom bare friskt blod uten klumper,men to dager etter kom alt ut.Så jeg hadde en ma som gikk over i en sa.Sluttet vel å blø ca 12 desember.Sorry at det ble så rotete skrevet
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2007 Byttet forresten nick:-)
AwholeNewWorld Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Da må du nok regne tiden fra 12. des. Det er kjipt å vente så lenge på at kroppen skal komme seg i gang igjen. Men vi har nok ikke noe annet valg. Er det første gang du mistet? Kan jeg spørre hvordan dere har kommet frem til at dere vil prøve igjen? Med en gang? Om dere har bestemt det, eller vil dere vente? Du trenger selvsagt ikke svare dersom du ikke vil :=)
¤pusi¤ Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Hei! Eg hadde SA, fikk utskrapning. Fikk mensen på dagen 4 uker etter.
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2007 Ja det er vanskelig å gå sånn å vente.Klarer nesten ikke å tenke på noe annet.Har heldigvis en gutt på 7.5 måned som holder meg opptatt ellers vet jeg ikke hvordan det ville gått.Det er første gang jeg mister.Det var helt forferdelig. Vi har bestemt at vi vil prøve igjen med en gang.De sier jo at det ikke er større sjangse for å miste igjen, selv om du har mistet,enn en som aldri har mistet.Og skulle jeg miste flere ganger blir det hvertfall utredning etter den tredje.Ønsker oss mange barn , derfor vil vi ikke kaste bort noe tid!!
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2007 Takk for svar.Trist at du mistet:-( Tror du det tar lengre tid når en ikke har hatt utskrapning?
AwholeNewWorld Skrevet 13. januar 2007 #11 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har nemlig en mann so vil vente med å prøve en liten stund. Han sier at tanken på å misten igjen er helt umulig. Jeg forstår han godt, men samtidig så vil jeg veldig gjerne. Men vi er enige om å vente en liten stund, så får vi tid til å bearbeide sorgen å komme oss opp igjen! Lykke til ihvertfall :=)
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2007 Lykke til dere også:-) Når den tid kommer.Ja det er tungt å miste.Håper jeg slipper å oppleve det igjen.
AwholeNewWorld Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 Jeg håper dere også slipper det! Lykke, lykke til og håper den lille sitter snart :=)
¤pusi¤ Skrevet 13. januar 2007 #14 Skrevet 13. januar 2007 Aner ikke......normalt tar det 4-6 uker før en får mens ...men alle er vi forskjellig, og kroppen bruker den tiden den trenger på å "bli klar" igjen. Så en må nok vente med tålmodighet :-)
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. januar 2007 Hater å vente.Blir litt smårar av det:-)Kan jeg få spørre om du har prøvd lenge?
¤pusi¤ Skrevet 13. januar 2007 #16 Skrevet 13. januar 2007 hehe, ja, blir litt smårar eg også!! har vært prøver siden aug-06. Ble gravid i 2 pp, mistet i slutten av uke 6, og er nå i 2 pp etter det.
MammatilfemGull Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. januar 2007 Håper den sitter snart da:-) Jeg håper på å bli gravid så snart som mulig.Mange sier det er lettere å bli gravid etter at en har mistet , men har sett flere her inne som sliter.Blir litt redd for at det skal gå lang tid med meg også.
¤pusi¤ Skrevet 13. januar 2007 #18 Skrevet 13. januar 2007 Må tenke positivt, vet du! Mange her inne blir gravide! Merker nok at eg også henger meg litt opp i det med tiden..........e begynt å dra på åra :-) så vil bli gravid fort!!!hehe Lykke til du også! Det blir nok barn i magen.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 13. januar 2007 #19 Skrevet 13. januar 2007 Jeg fikk mensen akkurat 4 uker etter at jeg mista.
gobop Skrevet 14. januar 2007 #20 Skrevet 14. januar 2007 Jeg fikk igjen mensen akkurat 2 uker og seks dager etter sa. Blødde i en uke etter sa.
2 fine små Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 5 uker etter SA (som viste seg aa vaere MA) kom TR, og jeg hadde sen utskr, saa 15 dager etter utskr altsaa.
Krokodillemor Skrevet 14. januar 2007 #22 Skrevet 14. januar 2007 Gynekologen på sykehuset da at jeg burde ha mensen tilbake innen to måneder etter blødningene hadde stanset. Hvis det gikk tre måneder måtte jeg kontakte fastlegen min for å sjekke hva som var galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå