knoppi Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Er det mulig at de små kan bli forkjølet med hoste av å få tenner. Min lillemann har øvre gommen full av tenner som er iferd med å presse seg fram. Han har ikke vært noe syk til nå i det hele tatt (8 mnd), men plutselig igår begynte han med stygg hoste uten feber og snue...
Mauritius:) Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Ja de kan bli forkjølet når de får tenner, men jeg vet ikke det med hosting. Lillemor var forkjølet forrige uke, hun holder på å få mer tenner.
321 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 gutten min er i ferd med å få tenner og han har mye hoste, men ellers ikke forkjølet.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 jenta mi er også forkjølet og får tenner. hatt feber et par dager også. så det har nok en sammenheng
*EllaBella* Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Det er godt mulig at det har en sammenheng. Fagfolk er veldig uenige på dette området, noen mener at tenner kommer som følge av at barnet er sykt/forkjølet og dermed mindre motstand/ lavere immunforsvar på en måte og at tennene da kommer gjennom. Mens andre mener at barna kan bli syke av at tennene kommer.. Andre igjen mener det ikke har noen sammenheng.. Sikkert veldig dårlig forklart=) Jenta mi hadde feber et par dager før tennene kom gjennom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå