Gjest Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Er det mulig.... Rett før jul bestillte jeg et bilsete til lilleprinsen. Også ringte de i dag og sa det hadde kommet. Jeg dro og hentet det, og det var jo så klart en stor eske. Så vidt jeg klarte å bære den pga magen i veien. Og ikke lange nok armer. Får stablet meg på isen på vei fra bilen og inn døren. Fikk igjen pusten og slappet litt av. Så åpner jeg esken og er glad som et barn på julaften. Setter setet på gulvet. Er litt skuffet for at jeg ikke hadde fått første valget mitt i fargen. Men tenkte at ja ja sikert utsolgt. Så skal jeg begynne å se på delene og montere det som det skal være. Og dermed ser jeg jo at de har klart å gi meg feil bilsete. Det er ikke den modellen jeg skulle ha. Jeg HATER når ikke ting er som det skal. Og ikke bare at det er feil. Jeg må jo pakke dette sammen igjen, bære det ut i bilen. Men jeg får jo ikke kjeftet,klaget eller få det setet jeg skal ha før til mandag. Måtte bare få ut litt sinne. Unnskyld. Men er så kjipt når man bruker den energien man har til å hente denne ene tingen også var det feil.
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Ja eller så skal jeg i hvert fall få noe rabatter der neste gang jeg skal handle
findus Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Og det setet kan de komme og hente sjøl....!!
mamman til flere Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 - og det nye skal leveres på døra! Så det!!!!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 ja kan jeg kreve det!!! Jeg har tross alt bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå