Gjest Skrevet 13. januar 2007 #1 Del Skrevet 13. januar 2007 Jenten vår ligger litt her og litt der. Men vil ikke ligge mer en kanskje 10 min om gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ A & E ♡ Skrevet 13. januar 2007 #2 Del Skrevet 13. januar 2007 samme her men nå triller gutten vår rundt og vi snur han igjen,triller,snur,triller,snur!!hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 13. januar 2007 #3 Del Skrevet 13. januar 2007 Han ligger så mye som han selv vil. Han snur seg over på magen hele tiden.Likte ikke å ligge noe særlig på magen før, men nå har han lært å heise seg opp på strake armer, så da liker han det litt bedre. Tror han lå et kvarter på magen i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 13. januar 2007 #4 Del Skrevet 13. januar 2007 Er litt opp og ned på hvor mye hun gidder å ligge på magen Om hunhar noe spennende foran seg er det litt mer spennende mens andre ganger vrir hun seg rundt i det jeg har lagt henne ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 13. januar 2007 #5 Del Skrevet 13. januar 2007 Samme her... Men i går lå hun 20 min (er rekord) men da hadde jeg vært ute og kjøpt masse spennende nye leker til henne for å få henne til å ligge litt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. januar 2007 #6 Del Skrevet 13. januar 2007 Her er det bare rulling, så mamma bestemmer ingenting lenger når det gjelder mageligging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 14. januar 2007 #7 Del Skrevet 14. januar 2007 Karsten er mest tålmodig om morgenen. Da kan han ligge 20-30 minutter faktisk. (Ruller selv over fra rygg til mage) Utover dagen blir han mindre og mindre tålmodig (sikkert fordi han sover for lite), og da ligger han kanskje fem minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå