Nanna:-D Skrevet 13. januar 2007 #26 Skrevet 13. januar 2007 Jeg ble kvalm vis jeg ikke spiste jeg... Men det er jo litt forskjellig fra person til person... Lykke til da... Får virkelig håpe spiren sitter..
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #27 Skrevet 13. januar 2007 hadde jo vært gøy, men tror ingenting før jeg har en positiv test i hånda
Nanna:-D Skrevet 13. januar 2007 #28 Skrevet 13. januar 2007 Hehe.. Nei, sikrere bevis kan man ikke ha... Men for en følelse!! Virkelig no for seg selv det altså!! Lykke til da!! Klem
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #29 Skrevet 13. januar 2007 Hei turbotrollet! JA - jeg testet med CB digital sine og fikk positivt da jeg var gravid. Testet foerst med vanlig graviditetstest, men ville dobbelt sjekke og hadde bare en CB EL test liggende og den ble ogsaa positiv!
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #30 Skrevet 14. januar 2007 oi, så bra! kanskje jeg burde "brenne av" en el-test uti uka da Hehe
scubagirl med scubababy Skrevet 14. januar 2007 #31 Skrevet 14. januar 2007 Jeg testet positiv med EL-test på 10 dpo (beregnet av FF). Jeg torde ikke prøve G-test før IKM dagen, så jeg vet ikke om den ville blitt positiv like tidlig.. Jeg har egentlig bare brukt billig-tester og vært fornøyd med det, men sist jeg bestilte tester, slang jeg inn en bestilling på CB-digitale EL-tester også. Disse virket også tilfredstillende. Brukte en CB EL-test først på IKM dagen. Den ble positiv, da torde jeg prøve en G-test i samme urinen. Den ble også positiv, men svakere. Har aldri prøvd CB sine digitale G-tester. Men det sies jo at de digitale trenger litt mer konsentrert hcg for å slå ut. Ønsker dere lykke til med testingen denne uken. Og husk at selv om en test viser negativt, så er det håp så lenge tr holder seg unna. Klem fra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå