Gå til innhold

Positive el-tester ved graviditet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel mulig...Men hva med CB digital el-test?? Vil den slå ut positiv også hvis man er gravid??? Bare lurer jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet??? får kanskje teste det ut neste uke jeg da :)

Skrevet

Har prøvd å lete frem noe info om dette.. men finner ingenting å bli klok på!

Har aldri brukt slike tester selv.. hvordan fungerer de ved el da??

Skrevet

når de registrerer LH-stigning eller hva det nå er de registrerer (hehe) så kommer det fram et lite egg på displayet :)

Skrevet

Jo, det stemmer at man faar positiv EL test hvis man gravid. Husker ikke helt forklaringen bak det! Da jeg ble gravid med soennen min, saa dobbelt sjekket jeg med EL test (det var det jeg hadde for haand), og den var positiv!

Skrevet

Akkurat.. ville ha prøvd eg da... hvis det skulle komme et egg nå kan det jo bety hcg kanskje? For du har jo ikke el nå..

Kommer det blankt når det ikke er LH-stigning?

Skrevet

JO, du, jeg er sikker på at du er gravid....! Nå MÅ du teste assa!!!!

Skrevet

Hei

JEg fikk pos eltest ved graviditet.

Grunen er at el testene reagerer på både både hcg og lh hormoner. Graviditetstester slår kun ut på hcg. Men man har hele tiden lh hormoner i kroppen har jeg lest. Bare at det er mere av de ved eggløsning... Så det er lett og tro at man eggløsning når man ikke har det fordi testen slår svakt ut.. Skjønner???

Dette er i allefall det jeg har lest...

Lykke til med testinga!!! Ut ifra det jeg har lest har du visst noen graviditest symptomer... :-D

Klem

Skrevet

Men hvilken el-test brukte du?? Jeg lurer på om den digitale vil slå ut??

Skrevet

Det tror jeg den vil...! Åååå, turbotrollet, jeg VET at du er gravid jeg, du har ALLE tegn jeg hadde sist!!!!

Skrevet

Brukte de testene fra billigtester. Strimlene var det vel... Vet ikke med digitaltester.. Men det er jo bare å prøve... Digitaltester er vel litt sånn enten eller.. Ikke sånn at man får svakt resultat lissom...

Når har du ikm???

Skrevet

Kanskje litt tidelig å teste.. Men det er jo bare å prøve. Men ville vel anbefalt deg å teste med morgen urin...

Skrevet

hehe...venter nok til uti uka tenker jeg. men hadde jo vært gøy å prøve

Skrevet

Skader jo ikke å prøve.... Du har prøvd lenge du vel?? Syns jeg husker deg fra da jeg var har sist.. For 4 mnd sea...

Skrevet

jepp, er i 5 pp nå og håper det klaffer snart! blir jo så utålmodig av denne prøvingen da vettu :)

Skrevet

Kan desverre ikke si at jeg vet åssen du har det. Men har mista to nå, så jeg vet litt åssen det er å måtte vente på det du ønsker deg....

Lykke til uansett!! Det er spennende!! Åssen symptomer har du?? Leste om no kvalme og urin... Åssen er bubs'a? Det var der jeg merka det først...

Skrevet

litt småømme, men har vært det et par ganger før ikm likevel.

har også litt mensmurringer (litt tyngdefornemmelse der nede), men det pleier jeg også ha litt til og fra før ikm

så har ingen tro på at ting har klaffet denne gangen heller...

Skrevet

Mine ble lissom litt mere fyldige, for å si det sånn.... Vannskelig å forklare...

Skrevet

Jeg testet meg CB digital sine!

Haaper du er gravid da! Naar er IKM?

Skrevet

ikm neste helg. men har du testet med de digitale el-testene og fått positiv på dem ved graviditet??

Skrevet

Ja, alle snakker om de kjempevonde puppene sine, men sjefen min lærte meg det med fylde... :-D

Åssen er ting ellers a? Blir du kvalm vis du ikke spiser ??

Skrevet

ingen kvalme, bare nå etter at jeg hadde spist pizza påfulgt av potetgull og masse pepsi max :) Haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...