Gå til innhold

April: Yaddaline!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!

Joda her flyr dagene føler jeg. Er innom å leser litt hver dag, men så har jeg ikke hatt noe særlig vettugt å si i det siste så det har i grunne blitt med det. Må innrømme at BliGravid har blitt litt mer frekventert i det siste i og med at ting tar så lang tid og det liksom er det hodet har vært mest opptatt av i det siste.

Jobb før jul og nå rett over nyttår har vært altoppslukende (sammen med en evig voksende mengde husarbeid) så må si at det føles travelt. Men, nå er jeg omtrent tilbake i gammelt gjenge igjen mtp dèt, så nå får jeg litt mer fritid igjen håper jeg.

Går bra med deg også? Magen vokser og alt er bra?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7772425-april-yaddaline/#findComment-7781184
Del på andre sider

HEr går det fint. Formen er igrunn på topp. Har en del overskudd for tiden, -et tydelig symptom på eksamen i nærheten..hehe.. men det varte litt etter at eksamen var innlevert og.. Så det er litt deilig ;)

Magen vokser ja..Har måttet legge bort alle vanlige klær nå, og gått til innkjøp av litt nye topper og gensre. Moten er jo med lengde i år, så klærne kan brukes utenom graviditeten og. Heldigvis, ellers hadde det blitt litt dyrt.. :) Babyen spreller masse for tiden, det er koslig. Men hver gang jeg ber gubben komme og kjenne så slutter den å bevege seg.. hehe..slår ikke feil!! Er bare 3 mnd igjen nå, men det føles som en evighet...

Så kjedelig at det tar så lang tid for dere denne gangen! -Var det sånn sist og? Uff..vi brukte jo litt tid med annika, så vet hvordan det er å vente på to streker... Håper dere slipper å vente så mye lenger nå! Vi brukte så lang tid fordi vi /jeg feilberegna syklusen min..Den var nesten 5 dager lengre enn jeg trodde -pluss litt uregelmessig..Så når vi trodde vi var ferdig å prøve for denne gang, så var det da vi skulle ha begynt.. Nei, du skal se den sitter nå neste gang!! Jeg er optimist!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7772425-april-yaddaline/#findComment-7783890
Del på andre sider

Hehe, jeg husker det der med bevegelsene som gubben aldri fikk med seg. Ble artigere når han kunne SE Matilde bevege seg på avstand - det kunne jo se ganske så psyko ut til tider. Spesielt husker jeg nyttårshelga da vi var på hytta. Jeg lå på sofaen (vinkelsofa) og snorksov, mens han satt og leste i andre enden av sofaen og har full underholdning av magen min som levde sitt eget liv, hehe. Han var litt imponert da :o)

Brukte ikke lang tid sist, nei. La bort pillene i april, og i juli hadde jeg positiv test. Tenker mange rare tanker om det, men ser jo at jeg i det minste har eggløsning, og vet når jeg har den, så sånt er det i alle fall ikke noe tøys med. Meeeeen, men, det ordner seg nok. Like positiv hver mnd på denne tida (midt mellom el og tr nå), så vi får se mto slutten av mnd :oD

Det med klær er litt morsomt - jeg har jo ikke giddet å bruke noe særlig på klær denne høsten "for jeg blir jo gravid og feit snart likevel", men så er jo moten fin i år da. Har faktisk kjøpt noen topper som er like fine enten man har mage eller ikke :o) Så får det bare være om det tar litt tid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7772425-april-yaddaline/#findComment-7786082
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...