Honningmelon Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Og hun er bare 8 uker gammel!Tror jeg blir sprø! Hun kan kanskje sove 1 time fra tidlig på dagen,men etter det dubber hun bare noen minutter her og der,og hun er tydelig trøtt. Våkner med en gang hun blir lagt i senga,vogna nytter heller ikke. Har vært sånn i tre dager nå.Hvorfor driver hun sånn???Og hva kan jeg gjøre??
2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 niesen min sov heller aldri på dagen, nå er ho 4 mnd og har så vidt begynt å sove litt på dagen.. ho holdt seg sjøl våken. ville ikkje sove i det heile
Rut Bram Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Tar du henne opp med en gang hun våkner da? kanksje hun trenger mer ro for å sovne. noen ganger sover de selv om de lager lyder... kanskje du skal prøve å la henne ligge litt for seg selv selv om hun er våken - da sovner hun kanskje bedre? ta henne selvfølgelig opp hvis hun skriker altså. har du prøvd smokk eller en koseklut? min jente sovner mye lettere med det.
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Heisann Min gutt har nesten aldri sovet på dagen! Nå er han 2 mnd og hvis jeg er heldig sover han KANSKJE 20 min i armene mine en gang i løpet av hele dagen...=( Håper dette endrer seg... jeg prøver å legge han ned, men han skal IKKE sove. Han sover heldigvis hele natta, slik at jeg har overskudd til en veldig våken unge på dagen! Vet ikke hva du kan gjøre for jeg har prøvd alt selv...Jeg han trille vogna og da sovner han, men stopper jeg, våkner han med en gang!! Lykke til....
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 han er snart 3 mnd mente jeg....
mamma til en prinsesse Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Jenta mi sov så og si nesten aldri før på dagtid. Ikke før hun ble 4 måneder at hun begynnte med det. Sleit lenge med å få henne til å sove, men etter litt trening på å sove i vognen, så går det fint nå. Bare der hun vil sove på dagtid og må trilles isøvn
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 høres kjent ut dette her. gitt... de eneste gangene lillegutt sov 2-3 timer var hvis han sov i fanget på noen.... så vi sov mye sammen... godt det da.. emn ble lite husarbeid... begynte å sove lengre da han var ca 7 mnd... kunne sove ca2-3 timer 2 ganger daglig... nå er han 10 mnd og sover ca 2 timer en gang om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå