Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 sitter å leser inne på uke for uke =) og der står der "Begynnende morgenkvalme vil kunne være merkbar hos noen nå."....hehe..begynnende? jeg har vært kvalm siden før jul...og nå er jeg så dårlig at jeg har fått medisin for å forsøke å stoppe kvalmen og oppkast...heldig den som har begynnende morgen kvalme...og ikke vedvarende kvalme hele dagen...ja ja..fikk ledd litt da...
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 ja, dette med morgenkvalme er et ukjent begrep for meg også.. hva med midt på natta eller dagen.. var litt kvalm da jeg gikk med nr 1 og var iallefall ALDRI kvalm mom morgenene, hehe
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er heller ikke morgen kvalm... I dag har jeg hatt en tørn med oppkast... ellers vært i flott form. Har tilogmed feiret bursdagen min
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 gratulerer med går dagen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå