Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har plutselig fått så mye blank utflod...har ingen plager "der nede"...kan det være at jeg lekker fostervann? har hørt at det forekommer... er 30+4 uker....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Det er nok ikke fostervann, lekking av det skjer på slutten rett før fødsel.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Det er jo ingen regel på at det skjer i slutten.. Ta på deg et bind og se om det blir bløtt,om det blir farge på det,og om det lukter..... Det er det rådet jm gir om du spør.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 fostervatn luktar veldig søtt og ikkje likt med urin...
Lirum Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 ...opplever det samme, at det til tider er veldig mye og veldig våt og litt rennende utflod. Men jeg har kommet til at det ikke er fostervann, iallefall ikke fra fostersekken! Det er flere lag med hinner, iallefall to, og det hender at det imot slutten kan sive mellomhinnevann. Men da bør det foreksempel vær litt systematikk i når det renner; når du står opp om morgenen (og det har samlet seg litt) -. når du bøyer deg osv osv... OG jeg ville ha gjort som det alt er foreslått, tatt på en bind og samlet opp litt - Dette er ikke til å tro, men nyttig: Jeg kom opp på kk, høygravid og fødeklar med mitt andre barn. Jeg hadde hatt slimpropp og vann om morgnen, som jeg og fortalte dem. jeg kjente at fødseln steg i kroppen. Det kom imidlertid ikke så mye vann, men nok til å væte truse og seng. Jeg puttet trusa i en pose og tok den med!!! Dette rådet fikk jeg nemmelig første gang, men da gjorde jeg det ikke. Det er jo IKKE slik en vil presentere seg. Etter en times tid med sjekk og målinger på kk, og de ikke hadde klart å oppdrive en lege som kunne sjekke om det var hinneruptur, røpet jeg hva jeg hadde i en pose i sekken! jm ble så glad hun, og rev opp posen og tok en skikkelig magadrag og snuste som på god vin, mens jeg satt og var likblek i det ene ansiktet og hummerrød i det andre - JA dette er fostervann sa hun!!!! - Så det er visst ingeng grunn til å skjemmes av sine væsker og slimdotter! De blir ofte hilsen velkomne. Lykketil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå