Gå til innhold

Lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 1 mai. Lurer på om andre med termin rundt der skal kjøpe lammeskinn til babyen? Vet liksom ikke om jeg behøver det når det snart blir varmt vær og sommer...... Men har hørt at det er bra å ha uansett årstid.....?

Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin midt i juni eg då, men eg skal ha lammeskinn DEFINITIVT! Det er bra for babyen å ligge på det på dagtid sjølv om det er sol, sidan ull regulerer temperaturen. Det blir ikkje varmt eller kaldt. Skal ha minst eitt skinn (lurer på å kjøpe eit billig som vi kan bruke i vogna og i parken og eit dyrare til å ha i senga)

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe skinnet til nøstebarn, det er kjempemykt, har bare godord å si om det. Har planer omå kjøpe ett til når neste kommer i juli.

Skrevet

Eg har åg termin i mai, åg eg ska kjøpe et lammeskinn å ha sånn at babyen kan ligge på, med dyne åg pledd over.. ska ikkje bruke voksipose/lammeskinnspose før tell høsten tenkte eg:)

Skrevet

Vi har lammeskinn fra Nøstebarn til vår første, men har aldri brukt det om våren/sommeren for hun svetter faktisk da (selv om det skal være bra). Men det kommer jo en høst og vinter også, vi bruker det nå i sportsvogna med dunpose i tillegg. Så det kan jo være kjekt å ha, men du trenger vel ikke akkurat å stresse med å kjøpe det. Jeg synes det blir litt for mye i en bag uansett, passer bedre i sportsvogn.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har også hørt fra mange hold at det skal være bra å bruke lammeskinn hele året, men mitt barn blir VELDIG varmt på lammeskinnet. Her i huset brukes det bare i den kalde årstiden.

Skrevet

Jeg kjøpte skinn til min første og fikk tips om å sove på det selv en ukes tid, sånn at lukten av meg satt seg litt i skinnet. Sønnen min sov veldig godt i alle fall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...