Gå til innhold

Oslo studenter!

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men det må bli ganske snart tror jeg...

Skrevet

Eg er med!! Kanskje i løpet av veka? Det er vel akkurat i oppstarten av fag og slikt. Kanskje dei som vil vere med kan skrive opp når det passar?

For meg passar det litt dårleg på dagtid onsdagar og torsdagar (har undervisning frå 12-16) men kan møtast før eller etter. Elles er eg med!

Skrevet

Eg har undervisning frå 2-4 på fredag (ekstra undervisning berre denne veka), men eg blir med neste gang.

Kan anbefale Kafe Marahaba (eller noko slikt) rett ovanfor Centrum Athletica - kjempekoseleg kafé med god mat og sofa :) Og den arabiske mynteteen er kjempegod!!

Skrevet

Hehe, jeg måtte lese fire ganger før jeg så at du IKE skreiv at den arabiske mynt-enheten er kjempegod!

Skrevet

hehe... kven veit kva den arabiske myntenheten smakar?!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei Malin! Ser du er veldig aktiv her inne som jeg ikke er. Jeg synes jeg husker at du er ca like gammel som meg og har termin ca omkring samme dato som meg. Jeg har termin 1 juni og er 24 år studerer på blindern. ønsker veldig gjerne kontakt med noen som er i samme situasjon som meg på Blindern. Føler meg litt "alene" på blindern uten noen og dele min mage med:/

Skrevet

Hei vousttas!

Du kan kome på treff på Kafe Maharaba på måndag. Det er treff for førstegangsterar i Oslo, reknar med vi blir nokre studentar der óg :)

Sjølv har eg termin 13. juni og studerer språk på HF - kva studerer du?

Skrevet

hei hei når på mandag? jeg er vel opptatt til klokken to på mandag. forelesning.. Hadde vært kjempe fint og truffet noen andre på blindern i samme situasjon. Jeg studerer sosiologi SV:)

Skrevet

Vi skal møtast klokka fem, så du rekk jo fint det etter forelesning! :) Det blir kjekt å treffast - vi er jo naboar på Blindern *hehe*

Skrevet

Hei. Vil gjerne henge meg på i morgen, men er det 17.00 eller 18.00? Sies kl 17 her, også står det 18 på BIM-treff siden. Noen som vet?

Skrevet

Tror det er kl 18

Skrevet

Ja det er klokka seks, eg berre rota med klokkeslettet...

Vi sjåast i morgon jenter!! :)

Skrevet

jepp, vi sees etterpå ;) blir hyggelig!

Skrevet

Ja! TeflonhjerneTonje hugsa treffet NO... Men eg er med neste gong. Håper de hadde det storvegs!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...