2blånisser Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 føler meg klar for det, for å si det sånn. Dette trimesteret har vart så utrolig leeeenge. I tillegg er magen blitt veldig stor..kjenner spark hver dag(kjenner den blir sterkere,,hardere sparking etterhvert..hehe). Og nå må jeg innrømme at jeg er mye inne på 3 trimester og leser. Har mer og mer lyst å lese om slimpropper, igangsetting, venting, fødsler osv..hehe. Er det flere som har det sånn? Nå er jeg 23+5, så er jo ikke sååå mange ukene igjen til jeg er i siste trimester:)
EvyHO Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Jeg er helt enig, jeg er 25+6 i dag, men tvinger meg selv til å ikke smuglese så ofte på 3.tri. for da er jeg redd jeg blir lei der også.... Gleder meg villt til å få ut frøken snupp :-)
rampen_ Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 hehe, jeg er så enig så enig.. jeg er i uke 27, så nå er det ikke lenge igjen.. er 26+3 nå, så nå er det bare litt under to uker igjen.. gleder meg.. hehe, det er et veldig langt, men koselig trimester...endelig begynner formen å bli bedre, liksom,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå