Gå til innhold

Fått fødeplass jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått på Rikshospitalet. Meget happy med det. Har termin 8.aug.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått enda, men det blir nok mest sannsynlig på st.olavs i trondheim:)

Skrevet

12 ukers kontroll på torsdag... hvis alt er på stell så tror jeg det blir Ullevåll:)

Skrevet

Dere som har fått plass på Riksen: Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Jeg har søkt plass der, og venter i spenning på postmannen hver dag.

Skrevet

ehhh..... må man søke om fødeplass? så tidlig?

Skrevet

Fritt sykehusvalg, og i Oslo-området er det fødekaos og fulle sykehus... Sjefen på Riksen anbefalte nylig gjennom Aftenposten at dette gjøres mellom uke 6 og 8 for å være sikker på å få plass.

Skrevet

Her i Nordland det er ikke noe problem,siden det er rundt 150 fødsler på vår sykehus Norlandsykehus Lofoten.Har aldri tenkt at dåkker der nede må bestille plassen.Heldig meg!

Skrevet

Jeg fikk beskjed da jeg var 6 uker på vei ca 1,5 uke etter at jeg ga beskjed. Har ikke "søkt" i den forstand var lovet plass ved neste graviditet.

Skrevet

Jippi, da kom brevet fra Rikshospitalet!

Skrevet

Jeg har også termin 8 august, men usikker på hvilket sykehus jeg skal velge. Skal til første sv.skaps kontr. i morgen. Har sendt søknad til ABC på Ullevål - naturlig fødsel uten smertestillende.

Skrevet

Er på Riksen også!!!!!!! Men først rundt 18. august. Jeg ble dødshappy! Har hørt at det er kjempe bra der. For meg er dette min første så alt er jo nytt...

Skrevet

Jeg har også fått plass på Riksen! :) Fødte der forrige gang og var veldig fornøyd. Kjempeglad for at jeg fikk plass der denne gangen også. Anbefales!

Skrevet

Æsj, fikk ikke plass på ABC. Skal visst føde på Ullevål jeg.

Skrevet

Jeg har heldigvis fått plass på ABC, er kjempefornøyd med det! Trubbel, hvor langt er du på vei, og når søkte du? Jeg søkte i uke 6. Kanskje derfor jeg fikk plass??

Skrevet

heia.e så lykkelig for at æ bor i nordnorge....her i Harstad må æ bare gå to måndes tid før å sjekke inn papiran,sia æ har føda begge mine unga fortidlig.så kjem æ tbake når ungen vil t verden :)

Skrevet

Heia!

Legen sender inn søknad i dag..

Jeg sa nå bare Ullvål.. de har iallefall god erfaring på fødsler.

Er jo litt deilig å være på hotellet en dag eller to etterpå.

Legen sa at Ullevål og Riksen er de mest populære, og det kan hende en får sykehuset i Bærum..

Æsj, det vil ikke jeg... bor på Majorstua, så Ullevål blir nærmest.

Hvor lang tid tar det å få svar??

Skrevet

Hei

Jeg har fått plass på riksen - termin 14 august. Tok nesten 2 uker å få svar, søkte da jeg var 8 uker på vei.

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at jeg har født på bærum og de er helt supre! Liberale med epidural, og lyst gass mm. Har hatt veniinner som har født på ullevålo g de har vært fornøyde, men jeg har også født på riksen og dere er det knall. Så kan anbefale både bærum og riksen, bruker ikke så lang tid til bærum fra majorstua, det går fort...

Skrevet

Søkte riksen i uke 7. Krysser fingrene for at det går bra!

Skrevet

Ullevål med termin 4 august, fødte der sist og var super fornøyd

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på at noen må søke om fødeplass?? Her i Sør-Rogaland sender jordmor papirene til det sykehuset vi ønsker noen uker før terming og så ringer man bare til det sykehuset man vil føde på når fødselen er i gang:-) Vi kan velge mellom Lister i Vest-Agder eller SUS i Rogaland.. Men dersom vi bestemmer oss for Fødeloftet på SUS må vi bestille på forhånd..

Nr. 3 i august!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...