Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå tatt sprøyter i 4 dager. Lurer på om man skal stikke på annenhver side hver gang... eller har det ikke noe å si..

Jeg har nå stukket meg på høyre side i magen hver kveld.. Bør man variere ?

Har ellers ingen bivirkninger av verken spray eller sprøyter ! ??...utenom veldig trett... men det står ikke som noen bivirkining noen plass...

Lykke til alle sammen... : )

Fortsetter under...

Heisann!

Tror ikke det har noe å si på effekten av medisinen om du stikker på samme side. Men for huden sin del kan det være lurt å bytte side. Tror jeg ville gjort det.

Så bra at du ikke har bivirkninger da! Der er helt normalt å bli trøtt av både spray og sprøyter.

Masse lykke til, til deg og!

Jeg stikker kun på høyre side. Det er fordi jeg har hatt mere vondt på venstre side når jeg har prøvd å stikke der. Prøver å bytte stikke sted.

Heldig du er som ikke har bivirkninger, det har jeg..... Lunta går fra null til 100 på 3 sekunder, føler meg nedstemt, lagt på meg, hetetokter etc.

I morgen setter jeg eggløsningssprøyta og ser frem imot å bli ruger snart:-)

Lykke til du også:-)

Klem

Jeg bytter side hver gang,men tror ikke det har noe å si. Bare du ikke stikker på samme sted.Har heller ikke noe bivirkninger ennå,men pleier å bli oppblåst,uvel og kvalm etter en uke med sprøyter. Så da skjer det vel noe snart....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...