Gå til innhold

tosofo y el chiquitin

Kaktus 14.06. - 11 dager

Anbefalte innlegg

Hei, lurer bare på noe ang. ultralyd i Bærum. Husker at du skulle dit. Jeg har nemlig fått et brev fra dem hvor det står at jeg skal på undersøkelse i februar (like etter at jeg flytter til Norge igjen). Det står ingenting om ultralyd, men kan det være det den undersøkelsen er? Står det 'undersøkelse' eller 'ultralyd' på ditt brev fra Bærum?

Kanskje jeg slipper å vente 22 uker til jeg ser knøttet igjen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7771566-tosofo-y-el-chiquitin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg skal også på ultralyd i Bærum, så jeg sjekket for deg jeg :) I mitt brev står det Rutineultalyd som overskrift. Så da er det ikke så mye tvil i mitt tilfelle.. Når har du termin da? Jeg har den 19 juni. Skal på ultralyd den 17 januar, så da får vi se om det endrer seg.

Takk 'bolla1979'. Jeg har termin 14. juni, men jeg bor i USA og flytter ikke hjem før om 4 uker. Tenkte kanskje de ville ta en ultralyd av meg i Norge også (hadde her her i går!!), siden de jo skal hjelpe meg å ta i mot babyen. Men synes det var så rart det ikke sto 'ultralyd' helt eksplisitt så ble jeg veldig usikker.

Har sjekka mitt brev en gang til også. Det står: Time ved føde poliklinikk. Og at jeg har 'fått time til undersøkelse'.

Hm - jeg får stå opp grytidlig en morgen og sjekke :-)

Så artig da! :) Skal du også til Asker og Bærum sykehus? Jeg er så spent at jeg nesten ikke klarer å vente! Håper alt er i orden, det er det viktigste for meg. Om det blir gutt eller jente er akkurat det samme. Men håper de kan se det. Har du noen følselse av om du venter gutt eller jente da? ÅÅÅÅå det blir så spennende!!! :) :) hehe

Annonse

No ser eg at du allereie har fått svar, og det står det same på mitt brev "rutineultralyd ved jordmor". Elles så står det berre litt info om sjukehuset og at ein vil bli kalla inn til ein samtale ca. 5 veker før fødselen.

Men det kan jo hende dei vil ha ein UL av deg likevel, sjølv om du har tatt ein i USA. Tippar at det elles vil vere som ein vanleg rutinekontroll.

Lykke til!!

nope bor i trondheim jeg så er nok ingen sjangser for at vi blir sittende på samme venterom nei :-)

men jeg har hatt en følelse av at det er jente hele tiden, så vil vise seg om magefølelsen min er til å stole på. men kjente bevegelser i går og nå kjenner jeg de hele tiden. skikkelig morsomt å kjenne de ørsmåbevegelsene, da vet jeg at det er liv ihverfall :-)

men gleder meg som en unge til UL, det blir kjempe spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...