Gå til innhold

Treff i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærede digre og mindre digre damer med og uten ryggvondter, halsbrann og leggkramper!

Er det på tide med et (siste?) Oslotreff kanskje? For eksempel... neste uke? Hiv inn tilbakemeldinger om dere vil, og eventuelt hva som passer best: Dag eller ettermiddag? Noen bestemte dager? Forslag til steder?

Så kan jeg ta mot til meg og prøve å plotte inn et treff på BIM-treff-sidene, hvis jeg bare skjønner hvordan de fungerer...

Skrevet

for meg passer alt fra mandag til tilogmed onsdags =) må være på kvelden for min del.. vil helst ikke på villa paradiso.. men bøyer meg selvfølgelig for flertallet..

Skrevet

Jeg vil gjerne. Kan kveld hele uka bortsett på mandag. Kan dagtid mandag, tirsdag, torsdag.

Skrevet

Jo, jeg er med så lenge det ikke er mandagen..

Skrevet

Oi, glemte å si at det er kveldstid (etter jobb) som passer for meg. Bra initiativ forresten!:-)

Skrevet

Dersom det dreier seg om neste uke kan jeg på kvelden hver dag utenom tirsdag foreløpig. Skal på svangerskapskurs den dagen:-) På dagtid kan jeg stort sett hele tiden, men ikke mandag.

Skrevet

Når som helst, bare ikke i morgen eller neste onsdag midt på dagen :)

Ellers håper jeg noen her vet hvordan disse bim-treff sidene fungerer...prøvde å forstå, men gikk liksom ikke...vi burde jo prøve å sette opp en tid og et sted og så ha påmelding, eller?

Skrevet

Jeg blir gjerne med på et treff. Jeg kan ikke på fredag på dagen men utenom det tror jeg at jeg kan få det til å passe

Skrevet

Hepp!

Ser ut som onsdag kveld er det som passer for flest, da!

Onsdag (24. januar) klokka seks, for eksempel. Men hvor...?

Skrevet

Kan du ikke bare bestemme et sted. Vet ikke hvordan det er med plasser på ulike kafeer. Bør man kanskje bestille bord?

Skrevet

Ok, skummelt å velge sted...

Hva med Kaffekoppkafe på Adamstuen? Der synes jeg det er koselig, i hvert fall. Og så har de god kaffe!

Starter påmeldingstråd med tid og sted her, og prøver å ordne på treff-sida også - wish me luck!

Skrevet

har de kakao der ? liker ikke kaffe :)

i såfall er det bare good =)

Skrevet

de har sikkert andre ting enn kaffe ja :) jeg tror heller ikke jeg skal ha kaffe, så i såfall blir vi to stk som krever noe annet, he he

Skrevet

Synes å huske at de har ganske så god kakao :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...