Gå til innhold

Scubagirl


MammaiLarvik

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Må bare høre hvordan du har det...

Gikk det bra på Kvinneklinikken? Det er der jeg også går til kontroll, så kanskje vi møtes der etterhvert.... Skal tilbake 29/1.

Hvor langt er du på vei nå? Kommer vel snart over til 2 tri... Jeg har noen uker igjen der, men det går vanvittig fort synes jeg. Er 25 uker i morra :o)

 

Ønsker deg en God Helg!!!!!!!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen sommersmil...

 

Imorgen har jeg 10 fullgåtte uker. Så jeg må nok være her inne 2 uker til.. hehe..

 

Jeg skal til sykehuset igjen 23. januar. Da må jeg på en sånn sukkerbelastning vedr. blodsukkeret mitt.

 

30. januar skal jeg til fastlegen min. 5. mars er det ny time på sykehuset med ul igjen.

 

Har idag litt vondt i underlivet. Men jeg har ikke hatt noen blødninger, så jeg regner med at alt er iorden. Kan det å skli litt på isen gjøre vondt i magen? Var en tur ute og gikk en tur med hunden. Det er jo så mye is på veien, så jeg skle noen ganger. Ramlet ikke..

 

Kanskje vi møtes på sykehuset, men det vil vi nok aldri få svar på. Så lenge vi er anonyme for hverandre kan man jo ikke vite..

 

Ønsker deg en fin helg også. Når forsvinner du fra 2.tri da?

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter til 3 tri om tre uker jeg, så da har jeg en uke igjen når du kommer.

 

Håper ikke du får mer smerter. Tror nok at det kan skyldes dine kunster på isen i dag ja, men vet ikke altså. Men alle type vridninger ol kan nok gi noen vondter osv. Krysser fingrene for at alt er bra :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 fullgåtte uker idag... Så nå er det et foster i magen min...

 

Idag hadde jeg skikkelig problemer med å stå opp. Øya var våkne, men kroppen hadde ikke lyst å stå opp... Men det kan jo ha noe med været å gjøre da. Lå og hørte vinden suse fra jeg våknet. Lenge siden det har blåst så mye må jeg si...

 

Formen er upåklagelig kan jeg si. Magevondtet jeg fikk igår er borte også. Så nå er jeg ved godt mot igjen. Blir så fort engstelig når det gjør vondt jeg da...

 

Kommende uke blir også spennende. Sist jeg var gravid mistet jeg et sted i 11. uke har jeg nå funnet ut siden jeg vet og har satt meg mer inn i beregninger etc. Samboer sier at alt går bra denne gangen, og han prøver å trøste meg så mye han kan...

 

Nå har jeg begynt på middagen. Vi blir 8 til middag idag. Skal servere reinsdyrstek med dets tilbehør idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...