tutta77 Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Snuppa vår på 2 1/2 år er heeelt opphengt i han er hun for liten til å se dette showet i dyreparken til sommeren tro? da blir hun jo 3 år.... jeg er litt skeptisk.. man pappan vil noen som har vært der med sine? og da må vi jo ha med hun som ligger i magen å venter på å komme ut og men hun er for liten uansett....
mammmamia ** Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Jeg var med lillegutt da han var 2 år og 10 mnd og det var kjempesuksess! MEN - det var en gutt på tilsvarende alder som satt nesten ved siden av oss og han begynte å hyle pga lyden var høy, det smalt og var skummelt... Så tror det er individuelt..! Hos oss var det bare jeg og lillegutt som dro, papsen var hjemme med babyen som da var 1,5 mnd :-)
Bratsj Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Vi skal til parken til sommeren (da er hun 3 år) og levere smokken, men har ikke tenkt å se showet på kvelden.
Zikk Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Vi skal dit til sommeren og skal definitivt se showet m knotten her i huset. Han er 2 år og 3 mnd idag og fullstendig opphengt i kaptein sabeltann, absolutt alt dreier seg om han. Til sommeren er han 2 år og 10 mnd og mener han helt klart er klar for det.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Vi var der ifjor, gutten var da 2,5år, det var suksess, skal dit i år også på første rad igjen ;o)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Jeg vil tro at nesten største problemet er at det er så utrolig seint på kvelden. Begynner det kl 23, tro? Eller var det 21.... Men det går stadig små forestillinger med kaptein sabeltann i kaptein sabeltanns verden. Trenger ikke se akkurat den som går på kvelden. Og kapteinen selv virrer rundt og dukker opp både her og der. Min hadde kjempestort utbytte bare av å være der!
mammmamia ** Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Det begynner kl 23 ja :-) Vi løste problemet ved å la han sove et par timer på kvelden og så vekket vi han rett før vi skulle dra..! Vi så ikke Sabeltann eller noen av de andre i parken, men så det bittelille forshowet da, men det varte jo bare i 10 min og det var så stappfullt at lillegutt ikke fikk sett noenting... Så midnattsshowet var absolutt det største høydepunktet :-)
furia Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 VI var der i sommer med tullemor som da var 2 år og 8 mnd. VI leverte smokken og var på Kaptein Sabeltannshow. Knallsuksesss!!! Tullemor har aldri vært helt frelst i kapteinen men syntes showet var topp. Ingen problemer med å holde seg våken heller ).
børdi Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Skal og til dyreparken til sommeren for vi har en jente på 3 år som er heeeeeelt sabeltann frelst. Vi skal levere tuttene til sabeltann og skal nok se showet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå