Gå til innhold

har mistet alle symtomene jeg,bekymret=O(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var konstant kvalm fram til uke 11,så gikk d over (savner d ikke) vondt i puppene fikk jeg ca i uke 12 nå er d oxo borte i uke 14..magen varierer på størrelse,jeg er ganske stor til å være 14+3.. føler ofte at jeg ikke er gravid nå..blir så bekymret.. flere som har d slik????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det helt med ro.Vær litt glad for at du ikke har sa mange symptomer på at du er gravid.Nytt den tiden du har.Jeg hadde det likense som det,utenom at jeg ikke var kvalm,men kastet opp.Hadde ikke magen startet og vokst og ungen sparket så skulle man ikke tro jeg var gravid.Er i super form,jobber fullt og gjør alt som jeg altid har gjordt.Kos deg...tiden kan forandre seg fort.

Skrevet

Hei!

ingen grunn til bekymring, jeg er i uke 25 og har omtrent ikke hadd en eneste "plage" og alt er normalt. Bare vær glad og nyt det, gjør ihvertfall jeg:)

Skrevet

Jeg mistet også alle symptomene i uke 8, helt plutselig. Gikk til legen for jeg var så bekymret. Spurte om å få UL, og det fikk jeg. Så hjertet som slo, så ble beroliget. Tok i tillegg endel blodprøver. Nå er jeg snart 24 uker, har vært på ordinær UL og alt så fint ut.

Hvis du fortsatt ikke blir beroliget, så kan du jo snakke med legen. Kan jo ta prøver, evt UL, og nå når du er kommet til uke 14 så går det i noen tilfeller ann å høre hjertelyden på fosteret.

Skrevet

Helt alminnelig at symptomer som er typiske for 1.trimester forsvinner mot slutten av første eller begynnelsen av andre. Symptomer som: trøtthet, kvalme og vonde/ømme bryst. Videre er det helt alminnelig å føle seg i veldig god form i andre trimester- derfor kalles det f.eks i Nylanders bok for "den milde midten". Magen varierer mye i størrelse fordi den av og til vil være ekstra stor pga oppblåsthet osv (vanlig å slite litt mer med slikt som gravid). Kan godt hende at det neste du virkelig kjenner til det å være gravid er spark:-)

Kos deg!

Skrevet

Jeg hadde ingen som helst symptomer annet enn uteblitt mens fra uke 10 til uke 16 som jeg begynte å kjenne noe. Ikke var jeg spesielt mye på do, hadde ikke mage og ikke var jeg kvalm lenger. Men jeg var på ordinær ultralyd i 16+3 og der var ei lita jente som vokser som hun skal. Ikke bekymre deg du. det er nok bra.

Skrevet

Sier meg enig med de andre som har lagt inn her. Dersom du vokser og legger på deg er jo det det aller viktigste symptomet! Bruker du mye krefter på å være bekymret kan det være lurt å be om en UL.

Jeg er veldig snart 12 uker på vei og smugkikker innom her. Selv er jeg også usedvanelig frisk og rask og har ikke vært plaget i det hele tatt. Har ømme pupper og har lagt litt på meg, men ellers er jeg ikke spesielt trett, overhode ikke kvalm, har ikke spesielt lyst på noe eller lite lyst på noe annet...osv. Jeg er litt overasket over at det er så lite fokus på oss (ca 40-50% tror jeg) som ikke har disse ekstremt sterke symptomene. Man føler seg nesten unormal, og jeg har selv ønsket jeg var kvalm el. bare for å føle meg gravid.

Skrevet

å d va jo nesten litt godt å hør! æ e 14+6 og har det akkurat sånn som du sier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...