Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Skal magen "knyte" seg sammen med takene? Jeg har sånne ondet som kommer med 5-6 min mellom, men magen blir ikke spesiell hard...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Nå er det 2år siden jeg hadde rier, så ta den biten med en klype salt.. Men med kynnere hos meg så blir magen som regel ganske hard ja... Og rier skal vel gjøre det samme... Men med kynnere er ikke hele magen nødt å bli like hard hver gang.. Selvom det er det som er det vanligste tror jeg... Min blir det i alle fall,, hard over det hele når jeg har en god kynner.. Men når det er sagt.. Forrige helg, (31+4) hadde jeg "tak" hvert 5-10 minutt i langt over en time. Og det var ikke alltid at magen min ble hard da..men jeg følte at magen knøt seg litt fordetom... Så jeg stusset litt jeg også.. Men det gikk over av seg selv.. Ble ikke noe mere av det.. Nå er jeg 32+4 og har mine vanlige kynnere i løpet av dagen,, ikke hatt flere "tak" siden sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå