Gå til innhold

hva mener dere jenter...


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jonathan våkner hver 2-3 time hver natt og noen ganger hver time, jeg får lite søvn og føler jeg har lite melk om natta, enda jeg vet jeg har en del.... syntes dere jeg burde gi mme på kvelden før han sovner??? leser her at dere skriver at ungene sover så godt på det og at de blir gode og mette:) gir dere det på natta når de våkner oxo da el ammer ere da?? burde jeg kjøpe NAN el COLLET??

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilletulla vår får så mye pupp hun vil ha først og ca 100ml nan etterpå. (hele døgnet) Vi har bare brukt nan1, og har funket helt fint =) Du må huske å ha i en liten dæsj malt da!

 

Når det gjelder merker må man vel bare prøve seg frem.. alle barn er forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har poden her holdt på også... og jeg har gitt ham Nan tre kvelder. Det ser desverre ikke ut til å funke, nå gråter han mer enn før, både dag og natt! Tror ikke magen hans tålte Nan, rett og slett.. Så i går kveld fikk han ikke noe, bare pupp, (han hang i puppen i heeele går kveld) og han sov godt i natt og har sovet godt i hele dag..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tutta kastet opp tre dager på rad etter at vi begynte med NAN. Skikkelig ekkel sprutoppkast hvor hun vrenger magen skikkelig. Siden jeg har litt lite melk må hun nesten få litt erstatning og nå har vi gått over til collet som ser ut til å være noe lettere på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nan HA1 som man bare får kjøpt på apoteket er veldig bra! og er laget for alergikere så den er veldig snill not magen.. i familien min er det mye allergi så moren min bruker den på min lellebror.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg pleier å pumpe ut litt ekstra morsmelk på morningen som eg gjev han på kvelden. Før eg begynte med dette var kvelden eit mareritt- han var svolten i ett sett, men no er alt litt betre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...